"اما تامسون" جایزه ریچارد هریس را دریافت می‌کند

"اما تامسون" جایزه ریچارد هریس را از جشنواره فیلم مستقل بریتانیا دریافت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ جشنواره جوایز فیلم مستقل بریتانیا از "اما تامسون" تقدیر خواهد کرد.

"اما تامسون" جایزه ریچارد هریس را برای همکاری برجسته با فیلم بریتانیا هفتم دسامبر در مراسم جوایز امسال و در لندن دریافت خواهد کرد.

"جوآنا وون فیشر" و "تسا کالینسون"، روسای جشنواره جوایز فیلم مستقل بریتانیا این خبر را اعلام کرده‌اند.

جایزه ریچارد هریس از سال 2002 در تقدیر از مقام "ریچارد هریس" و شناسایی همکاری‌های برجسته با با فیلم بریتانیا به بازیگران اهدا می‌شود. از برگزیدگان قبلی این جوایز می‌توان به "جان هورت"، "دیوید تیولیس"، "باب هاسکینز"، "جیم برادبنت"، "دانیل دی‌-لوییس"، "هلنا بونهم کارتر"، "رالف فینز"، "مایکل گمبون" و "جولی والترز" اشاره کرد.

جشنواه جوایز فیلم مستقل بریتانیا درباره انتخاب "اما تامسون" گفت: "تامسون" به دلیل بازی و هم‌چنین فیلم‌نامه‌نویسی چند وجهی یکی از تاثیربرانگیزترین استعدادهای دنیا است. او تنها هنرمندی است که هم برای بازیگری و هم برای فیلم‌نامه‌نویسی برنده جایزه اسکار شده است.

"اما تامسون" درباره برگزیده شدنش اظهار داشت: "بسیار خوشحالم که جایزه ریچارد هریس را دریافت می‌کنم. جایزه‌ی ویژه‌ای است به نام بازیگری خارق‌العاده که در طول حرفه‌اش مردم بسیاری را متاثر کرد. باعث افتخارم است که مسیر ستاره‌هایی را دنبال می‌کنم که قبل از من این جایزه را دریافت کرده‌اند."


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار