مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: برگزاری دیدار سه جانبه ظریف، اشتون و کری ساعت 11 به وقت وین/ دیدار ﺩﻭﺟﺎﻧﺒﻪ ﻋﺮاﻗچی ﺑﺎ هیات چین/ دیدار ﻇﺮﻳﻒ ﺑﺎ ﻭﺯﺭای ﺧﺎﺭﺟﻪ اﻧﮕﻠﻴﺲ و فراﻧﺴﻪ ساعت 14 به وقت وین، رهبر انقلاب اسلامی محور اعتدال و ولایت هستند/ برای مبارزه با مفاسد به منشور ایشان توجه کنیم، آماده کار بودن برای انجام "امر به معروف و نهی از منکر" یک ارزش انقلابی است و.... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

برگزاری دیدار سه جانبه ظریف، اشتون و کری ساعت 11 به وقت وین/ دیدار ﺩﻭﺟﺎﻧﺒﻪ ﻋﺮاﻗچی ﺑﺎ هیات چین/ دیدار ﻇﺮﻳﻒ ﺑﺎ ﻭﺯﺭای ﺧﺎﺭﺟﻪ اﻧﮕﻠﻴﺲ و فراﻧﺴﻪ ساعت 14 به وقت وین

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/30/2756352_893.jpg
چهارمین روز مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 برای رسیدن به توافق جامع با برگزاری دیدار سه جانبه وزرای امور خارجه ایران، امریکا و هماهنگ کننده 1+5 پیگیری می شود.

رهبر انقلاب اسلامی محور اعتدال و ولایت هستند/ برای مبارزه با مفاسد به منشور ایشان توجه کنیم

 دادستان کل کشور گفت: در جامعه اسلامی، ولایت و رهبری محور اعتدال هستند و برای اینکه میزان کندروی یا تندروی افراد را تشخیص داد باید رفتار رهبری را شاخص قرار داد.

«نادر قاضی پور» از «وزیر اقتصاد» و 2 مسئول دیگر شکایت کرد + جزئیات و تصویر

نماینده مردم ارومیه در پی تخلفات صورت گرفته در شرکت معدنی «چادر ملو» از وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس سازمان امور مالیاتی و مدیرکل امور مالیاتی استان یزد به کمیسیون اصل نود شکایت کرد.

تاکتیک ایران برای خنثی‌سازی تحریم‌ها/ باطل شدن تک تک گزینه‌های غرب برای مقابله با پرونده صلح‌آمیز ایران

جمهوری اسلامی ایران با مدیریت مدبرانه مسئولین و در راس آن، با تجویزات به موقع و مناسب مقام معظم رهبری از فشار تحریم‌ها بر اوضاع داخلی کشور کاسته است.

اظهارات نسنجیده آمانو در حین برگزاری مذاکرات هسته‌ای ایران و 5+1

بهشتی پور گفت: مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای چندمین بار است که هنگام نزدیک شدن به مذاکرات هسته‌ای چنین اظهاراتی را مطرح می‌کند، این قبیل موضع‌گیری‌ها نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه ایجاد جو منفی در روند مذاکرات است.

جمهوری اسلامی ایران خواستار افغانستانی امن و با ثبات در همسایگی خود است

سفیر و سرپرست نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد گفت: جمهوری اسلامی ایران به حمایت خود از افغانستان ادامه داده و طی سه دهه گذشته نیز میزبانی 3 میلیون افغانی را عهده دار بوده است.

آماده کار بودن برای انجام "امر به معروف و نهی از منکر" یک ارزش انقلابی است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/27/2750729_533.jpg
مهمترین وظیفه‌ای که در صراط امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، این است که نیروهای مؤمن و آمر به معروف و ناهی از منکر و آنهایی که در نظام اسلامی انگیزه دارند، باید در صحنه باشند. همه جا باید حضور داشته باشند. حزب‌اللهی بودن یعنی آماده کار بودن برای انجام تکلیف الهی.

مصوبات مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد
یک کار‌شناس سیاست خارجی گفت: مصوبات مجمع عمومی سازمان ملل متحد فاقد پشتوانه حقوقی و اجرایی است و بیشتر جنبه تبلیغاتی به دنبال دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار