آن چه در روی خط تهران این پنج شنبه این هفته گذشت؛

حکایت آشفتگی بازار گوشی همراه ادامه دارد...!؟/ غافل گیری شهروندان و چاله عمیق و پل عابر پیاده در شب...!؟

در روی خط تهران پنج شنبه این هفته پیگیری موضوع های بازار جانبی تلفن همراه، چاله‌ای عمیق و پل عابر پیاده در میدان هفت تیر، ترافیک سنگین و پارک‌های دوبله خودروها در خیابان الوند میدان آرژانتین صورت گرفت.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اگر به خاطرداشته باشید چندی پیش روی خط تهران پیگیری آشفتگی بازار  گوشی‌های همراه شد.

این بار نیز بسیاری از شهروندان از روی خط تهران خواستار رسیدگی به اوضاع آشفته لوازم جانبی تلفن‌های همراه شدند.

سری به بازار لوازم جانبی گوشی‌های همراه زدیم تا اوضاع را از نزدیک مشاهده و بررسی کنیم.
 
قیمت‌های مختلف وسایل جانبی گوشی‌های همراه از جمله قاب طلایی از 4میلیون و پانصد هزار تومان شروع می‌شود.
 
موضوع را با اتحادیه صوت تصویر و گوشی‌های همراه در میان گذاشتیم.

درستی رئیس این اتحادیه گفت: اتحادیه صوت تصویر و گوشی‌های همراه بر بازار خرید و فروش گوشی‌های همراه و لوازم جانبی ‌آن نظارت دارد.

وی ادامه داد: توصیه می کنم شهروندان برای خرید گوشی‌های همراه و وسایل جانبی آن به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنند هنگام خرید اجناس اورجینال از فروشنده بخواهند آن را در فاکتورش ثبت کند.
 
درستی اظهار داشت:‌ پر فروش ترین قطعات جدید شامل  کیف، قاب، رم یا محافظ ال سی دی شیشه است. بر مبنای هزینه‌ای که خریداران می‌کنند نوع کالا و کالای اورجینال را در فاکتور ثبت کنند، فروشندگان نیز نباید کالاهای چینی به شهروندان تحویل دهند.
 
 
وی تاکید کرد: بیشتر فروشندگان برای لوازم جانبی گوشی‌های همراه فاکتور صادر نمی کنند در صورتی که باید و موظفند برای خریداران فاکتور صادر کنند در غیر این صورت با آن ها برخورد می‌شود.
 
درستی خاطر نشان کرد: در صورت مشاهد گران فروشی، شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن 657530-31 با اتحادیه تماس حاصل کنند.  

شماره تلفن مستقیم 1-66756530   نیز برای رسیدگی فوری به مشکلات شهروندان وجود دارد که می‌توانند با استفاده از آن با اتحادیه ارتباط برقرار کنند.   

 
*غافلگیری  شهروندان هفت تیر در چاله‌ای عمیق و پل عابر پیاده

با خبر شدیم چاله ای با عمق 1.5متری پایین پل عابر پیاده قرار دارد که تاکنون باعث شکستگی و آسیب جدی شهروندان در این محل شده است.
 
متاسفانه در این محل هیچ  تابلو یا علائم هشدار دهنده‌ای برای اطلاع شهروندان نصب نشده است.

وجود این چاله عمیق و پل عابر پیاده در کنار هم خطرهای بسیاری را هنگام شب به همراه دارد.
روی خط تهران این موضوع را پیگیری خواهد کرد و امیدواریم مسئولان هر چه سریع تر چاره‌ای برای رفع این معضل بیاندیشند.

*مجموعه تاریخی ترافیک و پارک دوبله خودروها در پایتخت

ترافیک و پارک دوبله خودروها در نقاط  مختلف شهر تهران این روزها یکی از مهم ترین و بزرگترین دغدغه‌های این شهر بزرگ است.

با خبر شدیم این بار نیز پارک دوبله خودروها و ترافیک سنگین در میدان ‌آرژانتین- خیابان الوند مشکلات بسیاری را برای اهالی این منطقه به وجود آورده است.
 
به میان شهروندان رفتیم تا موضوع را از نزدیک مشاهده و پیگیری کنیم.

اهالی میدان آرژانتین-خیابان الوند گلایه دارند که در میدان آرژانتین-خیابان الوند خودروها تا ساعت 4 به صورت دوبله یا سوبله پارک می کنند، ترافیک و پارک دوبله و سوبله خودروها مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.
 
روی خط تهران موضوع را پلیس راهور تهران در میان گذاشت، پلیس راهور نیز وعده ساماندهی پارک دوبله و سوبله خودروها و رفع ترافیک این منطقه را در روز شنبه اول آذر ماه به روی خط تهران داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: گوشی ، چاله ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار