پس از قدرت نمایی مردان والیبالیست کشورمان در عرصه‌های مختلف جهانی برخی افراد بحث آیند‌ه‌سازی و عدم برنامه در رده‌های سنی پایه را مطرح کردند.

محمدجعفر هوتهم، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان کمیته استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از برنامه‌های اجرا شده ما در والیبال ابراز رضایت کرده و حمایت خود را در ادامه کار اعلام کرده‌اند.

مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور "حمید سمادی" و "رامین طباطبایی" مدیرکل کمیته استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان داشتیم تمام برنامه‌ها و گزارش عملکرد خود را در اختیار آن‌ها قرار دادیم. آن‌ها از روند کار این کمیته رضایت کامل داشتند.

وی تصریح کرد: چون مسئولان در وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال را تأیید کردند، از ما خواستند تا برنامه‌های خود را در ادامه کار به طور مفصل در اختیارشان قرار دهیم و همچنین از روند کار برآورد هزینه داشته باشیم تا بودجه مربوطه را در اختیار فدراسیون قرار دهند البته ناگفته نماند "داورزنی" رئیس فدراسیون پیش از این اعلام کرده بود که هزینه‌‌های لازم را در اختیارمان قرار می‌دهد ولی مسئولان وزارت ورزش پس از بررسی وضعیت موجود و رضایت از عملکرد انجام شده تأمین بخشی از بودجه این کمیته را در دست گرفتند.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال در ادامه اظهار داشت: تاکنون بطور کامل مراحل طرح استعدادیابی در والیبال به طور سراسری برگزار شده است و از میان 8000 بازیکن حاضر در مرحله اول اجرای طرح در حال حاضر 300 نفر به طور نهایی شناسایی شده‌اند که از میان آن‌ها 150 نفر در رده سنی 12 سال و 150 نفر دیگر در رده سنی 14 سال هستند. قرار است؛ آذرماه به راه اندازی کاروان 10 نفره آموزش والیبال اقدام کنیم که این کاروان با رفتن به استان‌های مورد نظر برای منتخبین به تشکیل کلاس‌های 2 روزه آموزش والیبال اقدام کنند و درطی این کلاس‌ها آیتم‌هایی که قرار است در مرحله نهایی از آن تست‌گیری شود را توضیح دهند و پس از آن اوایل اسفندماه سومین همایش استعدادیابی را به طور متمرکز در تهران برگزار کنیم.

هوتهم گفت: پس از برگزاری مرحله سوم همایش به طور منطقه‌ای اردوهای تمرینی و تدارکاتی را برگزار خواهیم کرد به طوری که کشور را به هشت منطقه تقسیم کرده و در هر منطقه سه الی چهار مربی درگیر کار می‌شوند. این طرح با هدف پرورش آینده‌سازان المپیک 2024 و شناسایی اعضای تیم ملی نوجوانان 1397 در حال اجراست. برای هر یک از بازیکنان منتخب شناسنامه‌ای صادر خواهد شد.

انتهای پیام/



برچسب ها: کمیته ، مسئولان ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار