سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: در مدت تعطیلات تعطیلات لیگ چاره‌ای برای فرار از تله تیم‌های ضعیف یافتیم تا امتیازها را به خود اختصاص دهیم.

سید محمد ناظم‌الشریعه سر مربی تیم فوتسال شرکت حفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی برپا شده در شیراز از لحاظ فنی کمک یسیاری به تیم کرد زیرا توانستیم راه چاره‌ای برای تله‌ای که تیم‌های ضعیف برایمان درست می‌کردند، پیدا کنیم تا نقطه ضعف خود را از میان برداریم.

وی افزود: شرکتد حفاری به‌ گونه‌ای رقابت می‌کند که برابر تیم‌های بزرگ،‌ بسیار فنی و جنگنده ظاهرمی‌شود و تغییر تاکتیک فوق‌العاده‌ای در جربان بازی دارد اما تیم‌های ضعیف در مقابل شاگردان من عقب می‌کشد و در لاک دفاعی فرو می‌روند تا نتوانیم قدرت خود را به نمایش گذاریم که خوشبختانه این مشکل را رفع کردیم.

ناظم‌الشریعه در ادامه بیان داشت: رقابت و دشواری با تیم فردوسی داریم زیرا فردوسی تازه وارد است و تا کنون تیم مرفوری نشان داده است.
عدم حضور 2 بازیکنمان نیز تا حدی این رقابت را دشوار می‌کند اما در تلاشیم به امتیاز کامل برسیم زیرا شرکت حفاری هیچ‌گاه به یک یا دو بازیکن وابسته نبوده ویک کل منسجم و هماهنگ راتشکیل داه است.

انتهاید پیام/م
برچسب ها: تله ، فردوسی ، اختصاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار