به مناسبت بیست و دومین دوره هفته کتاب و کتابخوانی کودکان قروه با همراهی والدینشان در این جشن که در کتابخانه شهید مدرس قروه برگزار شد حضور یافتند و از برنامه های ویژه ای که توسط متولیان کتابخانه های عمومی قروه تدارک دیده شده بود بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قروه، در ابتدای این مراسم از وجود بیش از سه هزار و 900 عنوان کتاب کودک در کتابخانه های شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد عنوان در پنج هزار و 225 جلد هم اکنون در کتابخانه های عمومی موجود و در دسترس کودکان است.

عباسی تعداد کتاب های اهدایی والدین به بخش کودک کتابخانه های عمومی شهرستان قروه را 303 جلد عنوان کردوافزود: والدین به همراه دانش آموزان می توانند در اهدای کتابهای خود به کتابخانه ها پیش قدم باشند.

رییس اداره کتابخانه های قروه با اشاره به عضویت رایگان کودکان در کتابخانه ها گفت: در کتابخانه های شهید مدرس، علامه دهخدا، دلبران و شهدای دزج در طول هفته دو روز کلاس قصه گویی برگزار می شود و کودکان می توانند به همراه والدین در آن حضور یابند.

عباسی خواستار توجه بیشتر خیرین به کتابخانه های عمومی شد و بیان کرد: خیرین می توانند با حمایت های مادی و معنوی خود به این نهاد فرهنگی که باهدف اعتلای آگاهی و بصیرت جامعه فعالیت می کند حمایت کند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: کودک ، کتاب ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.