مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: 68نفر از روسای خانه داوطلبان هلال احمر خراسان شمالی به دوره های آموزشی در شهر اصفهان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، این افراد به طور مجزا (آقایان و بانوان) در تاریخ 25آبان ماه و 13آذرماه به منظور شرکت در نخستین دوره آموزشی کشوری روسای خانه داوطلب به شهر اصفهان اعزام می‌شوند.

شکوری نسب تصریح کرد: این آموزش ها به منظور توانمند سازی روسای خانه داوطلب و اعضای آن، هویت بخشی خانه‌های داوطلب برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این دوره مباحثی همچون مدیریت منابع انسانی داوطلب با رویکرد رهبری گروه و کارگروه بازاریابی اجتماعی تدریس می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این دوره‌ها با حضور بیش از 2هزار نفر از روسای خانه های داوطلب کشور برگزار می‌شود.

شکوری نسب افزود: مهمترین دغدغه‌های هر سازمان داوطلب محور جذب، نگهداری و به کارگیری موثر داوطلبان می باشد که لازمه رسیدن به این مقصود داشتن نقشه راه و برنامه راهبردی از پیش تعیین شده است.

وی گفت: یکی از اصلی ترین ماموریت‌های سازمان داوطلبان در استان های سراسر کشور،شناسایی، جذب، سازماندهی و بهره گیری از خدمات اعضا و داوطلبان جمعیت به منظور انجام فعالیت های انسان دوستانه و حمایت از آسیب دیدگان از حوادث و سوانح و افراد آسیب دیده جامعه است.

وی افزود: بنابراین به منظور تحقق این امر، نیاز به تشکیل و راه اندازی خانه های داوطلب عمومی و تخصصی در تمامی شعب جمعیت هلال احمر استان در قالب تشکیل خانه های داوطلب در مساجد شهری، سازمان ها، نهادها و روستاها است که با سازماندهی اعضا و داوطلب عضو شده در چهار گروه حمایت، هدایت، مشارکت ومهارت انجام می گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: خانه های داوطلب به منظور گردهمایی و هدایت داوطلبان با هدف هم فکری، برنامه ریزی و هم افزایی و ارائه کمک های خیریه و خدمات عامل المنفعه به اقشار نیازمند راه اندازی شده است که تاکنون با همت شعب جمعیت هلال احمر حدود 80خانه داوطلب راه اندازی شده است


انتهاي پيام/ش.

برچسب ها: هلال احمر ، داوطلب ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.