به مناسبت هفته فراجا، بیش از دوهزار نفر از مردم کاظم آباد درسالن ورزشی شهدا از خدمات پزشکی، درمانی و مشاوره رایگان بهره‌مند شدند.

سردارفرشید فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران در حمله موشکی به اسرائیل گفت: تبریک عرض می‌کنم خدمت رزمندگان سپاه پاسداران به خاطر این عملیات غرور آفرین؛ چرا که به جهانیان ثابت کردند نظام ما یک نظام الهی ایست و از هیچ قدرتی هم واهمه ندارد.

وی با تبریک هفته فراجا به رزمندگان پلیس در جای جای استان، افزود: به همت همکارانم در کلانتری  شهر کاظم‌آباد و همراهی اهالی و پیگیری‌های به عمل آمده، خوشبختانه شاهد برگزاری یک اردوی جهادی یک روزه متشکل از یک گروه ۵۰ نفره با همکاری مس سرچشمه، دانشگاه علوم پزشکی دارو شفای امام رضا به صورت انجام اقدامات بهداشتی ـ درمان و پزشکی هستیم.

وی افزود: ۳۵پزشک دندان پزشکی و ۳۰ یونیت دندان پزشکی در شهر کاظم آباد حاضر شدند و ۴۲۰ قلم دارو بین مردم این شهر توزیع و ویزیت رایگان ارائه کردند.

سردار فرشید تصریح کرد: ۱۰ رشته پزشکی شامل خدمات پزشکی و درمانی، سنوگرافی، دندان پزشکی، رادیولوژی، چشم پزشکی وعینک، جراحی عمومی وعمل سرپایی، مشاوره تحصیلی و ازدواج، پزشک عمومی، متخصص چشم، اپتومتریست، ویزیت و توزیع داروی رایگان انجام شد.

وی بیان داشت:در هفته فراجا گرامیداشت شهدای انتظامی ایست در پزشکی در معاونت بهداد این اقدامات به صورت رایگان انجام می‌شود.

سردار فرشید افزود: اجرای اردوی جهادی فراجا در کنار خدمات پزشکی، روان شناس، مشاوره تحصیلی و ازدواج  با نقاشی کودکان همراه بود.

این اردوی جهادی باحضور امام جمعه کاظم آباد، سرهنگ پور امینایی و جانشین معاونت بهداد استان و سرگرد مهدای زاده فرمانده کلانتری کاظم آباد و دیگر مسئولین شهرستانی و محلی انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.