نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیروی انتظامی را مظهر عدالت و مبارزه با قانون گریزی در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین  آل هاشم امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرماندهان رسته‌های مختلف این نیرو در استان آذربایجان شرقی گفت: پلیس در تمامی کشور‌های جهان در فرآیند تامین امنیت و مبارزه با تهدیدات آن نقش ایفا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: جامعه ایمن امروزه خواست تمامی آحاد مردم است و امنیت رفیع‌ترین ارزش در جامعه به حساب می‌آید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه امنیت شرط لازم برای توسعه پایدار است و توسعه پایدار زمینه ساز امنیت است گفت: امنیت را باید کالایی بدانیم که سرمایه گذاری در هر مقطعی برای آن قابل توجیه است.

او افزود: برقراری امنیت لازمه هر جامعه‌ای است و دولت‌ها وظیفه تامین آن را بر عهده دارند و مردم هم امنیت فیزیکی و رفاه اقتصادی و اجتماعی را از نهاد‌های سیاسی جامعه مطالبه می کنند.

او با بیان اینکه نیرو‌های مسلح کشورمان به ویژه نیروی انتظامی در برقراری و تامین امنیت پایدار تا پای جان ایستاده اند افزود: امنیت و آرامش کنونی در سایه تلاش‌های شبانه روزی این سبز پوشان فراهم شده است که باید قدر آن را بدانیم.

سردار عبدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی هم در این دیدار گفت: استان آذربایجان شرقی جزو استان‌های امن کشور است و خوشبختانه سطح وقوع جرایم در استان به نسبت جمعیت بسیار پایین است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.