مجمع عمومی هیات استان مرکزی باحضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این نشست رییس هیات نابینایان استان با ارائه گزارش عملکردی از نحوه اجرای صحیح هزینه نمودن بودجه در مواد تخصیص یافته شده ی آن ، توزیع وسایل به رشته های مختلف نابینایان وکم بینایان استان به صورت مطلوب و انضباط کاری ، مالی و فرهنگی سخن گفت و در نهایت به بررسی مشکلات هیات پرداخت.

محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون که به عنوان رییس مجمع در این نشست حضور داشت ضمن خیر مقدم به مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع اظهار داشت: نگاه فدراسیون اهمیت دادن به تمامی رشته های ورزشی نابینایان وکم بینایان است.

مظلومی ادامه داد:هر چند که منابع مالی و منابع انسانی امر مهمی است ولی نحوه مدیریت به عنوان یک منبع مهم سازمانی قابل توجه می باشد.

وی اظهار داشت : تصمیم گیری ها در هدایت امور نابینایان وکم بینایان باید از پشتوانه مناسبی برخوردار بوده و توجه به همه ی منابع بسیار با اهمیت است.

وی همچنین افزود: حضور دلسوزانه روسای هیئت ها و دیگر اعضای اجرایی و هیات رئیسه را از ویژگی های مهم در جهت حرکت رو به جلو فدراسیون نابینایان و کم بینایان برشمرد.

رئیس فدراسیون نابینایان وکم بینایان در پایان بحث استعدایابی را مهم برشمرد و اظهار داشت : در سال گذشته توانستیم شزایط مطلوبی در بحث استعدایابی داشته باشیم و این شرایط در سال جاری نیز با قوت بیشتری تداوم می یابد.


انتهای پیام/
برچسب ها: مجمع ، نابینایان ، مرکزی ، هیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار