کتاب "متخصص فناوری های بی سیم " مرجع فارسی آزمون بین المللی CWTS، با حضور مترجم کتاب در چهارمین نشست "تازه های IT " فرهنگ سرای فناوری اطلاعات پس از معرفی به صورت کارگاهی آموزش داده می شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات،  کتاب "متخصص فناوری های بی سیم " مرجع فارسی آزمون بین المللی CWTS ،  چهارشنبه 28 آبان ساعت 16 با حضور مترجم کتاب در چهارمین نشست "تازه های IT " فرهنگ سرای فناوری اطلاعات پس از معرفی به صورت کارگاهی آموزش داده می شود.

این کتاب ترجمه رضا مقدم و فرزانه فرخی است و توسط انتشارات دیباگران منتشر شده است.

تکنولوژی ها و استانداردهای بی سیم، سخت افزارها و نرم افزارهای کاربردی، اصول بنیادی فرکانس های رادیویی، بازدید و بررسی سایت های بی سیم، امنیت در بسترهای بی سیم و مرجع آزمون بین المللی PW0-071 از بخش های مختلف این کتاب است.

در این نشست رضا مقدم (کارشناس ارشد نرم افزار و مترجم کتاب ) پس از معرفی کتاب به مخاطبان به آموزش فصل های مختلف آن  با استفاده از نرم افزار پاور پوینت می پردازد.

علاقه مندان برای حضور رایگان در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع درتقاطع خیابان های جمهوری و کارگر مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902134 تماس بگیرند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.