روئینگ‌ تنها رشته‌ای بود که در فدراسیون قایقرانی مدال طلا کسب کرد که گویی برای آغاز اردوها فدراسیون عجله چندانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که اردوهای بانوان روینگ‌ و علاوه بر آن رشته‌های دیگر آغاز شده ولی قایقرانی  تلاشی برای آغاز اردوهای قهرمانان روینگ‌ انجام نمی‌دهد.
 
این در حالی است که تنها مدال طلا را قهرمانان روینگ‌ به دست آورده و با حریفان قدری باید رو به رو شوند و وقت زیادی هم ندارند.
 
خواستیم با مربی روینگ‌ آقایان مصاحبه‌ای در این مورد داشته باشیم که گفت: من مربی هستم و برای بچه‌های خودم دلسوی خاصی دارم اما چیزی به عنوان اردوی روئینگ‌ مردان وجود ندارد دو اگر حرفی هم زده شود جلوگیری‌های فدراسیون سخت‌تر می‌شود به هر حال امکانات‌ نیست و فقط عرق ملی  و عشق است که ما تلاش خواهیم کرد.
 
قهرمان روئینگ‌ قایقرانی در این خصوص گفت: از اردوهای‌ فدراسیون خبری نیست ولی به شخصه دو و بدنسازی کار می کنم و برای سهمیه المپیک سه نفره و قهرمانی آسیا تک نفره خواهیم زد.
 
حبیبیان قهرمان روئینگ‌ آسیا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امیدوارم که اردو را زود و خوب شروع کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و چون احتیاج به چهار کیلومتر وسعت برای تمرین است و فکر نمی‌کنم دریاچه آزادی این وسعت را باری اردو داشته باشد.
 
وی افزود: من قهرمان آسیا و نایب قهرمان ژاپن شدم همچنین برای سهمیه المپیک سه نفره و قهرمانی آیا تک نفره شرکت خواهم کرد.
 
 امیدواریم که مسئولین گوشه چشمی به قهرمانان جهانی روئینگ‌با توجه به شروع مسابقات المپیگ 2016 ریو کنند تا این قهرمانان  بتوانند خود را آماده این رقابت سر سخت کنند و خود را با عشق آماده این رقابت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: روئینگ ، قایقرانی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار