رئیس کمیته روئینگ و بادبانی گفت: اردوی 31 روزه روئینگ بانوان در ورزشگاه آزادی زیر نظر افشین فرزام به مدت 2 هفته در حال برگزاری است.

بهزاد اتابکی، رئیس کمیته روئینگ و بادبانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی آقایان هنوز آغاز نشده است ولی در حال تمرین هستند و با حضور 4 ورزشکار در چین زیر نظر مربی چینی آقای لیو تمرینات خود را برگزار خواهند کرد و 4 نفر از بانوان ورزشکار نیز در شهر دیگری در چین فعالیت خود را برای المپیک آغاز خواهند کرد.
 
اتابکی در ادامه یادآور شد: چون پیست مناسبی برای ورزش روئینگ که حداقل 2 هزار متر مساحت لازم دارد در تهران نیست قرار شد که در تالاب انزلی قسمتی را برای پیست روئینگ آماده کنیم.
 
رئیس کمیته روئینگ و بادبانی در ادامه تصریح کرد: برای المپیک ریو چون هنوز آغاز نشده خلاقیت ورود به آن هم شروع نشده ولی در حال حاضر ورزشکاران در حال تمرین برای ورود به المپیک هستند.
 
وی در ادامه افزود: در رشته بادبانی فقط آقای احمدی از ورزشکاران ماست که زیاد در اردوی خارج از کشور موفق نبود ولی برای تمرین ورزش بادبانی 3 کمپ نوشهر، بندر لنگه و بندر انزلی از مکان‌های مطرح در این زمینه است.
 
رئیس کمیته روئینگ و بادبانی در ادامه تصریح کرد: برای مسابقات روئینگ و آب‌های آرام 10 مدال المپیکی و 14 مدال آسیایی برای آقایان و بانوان در نظر گرفته شده است و رشته‌ی بادبانی دارای 10 مدال المپیک و 14 مدال آسیایی است. همچنین این رشته‌ها دارای لیگ است ولی فقط در جام جهانی رقابت خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.