اهدای 100 قایق از طرف وزارت ورزش به فدراسیون

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در دیدار سرزده وزیر ورزش از قایقرانی 100 قایق به این فدراسیون اختصاص داد.

غلامرضا امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: ما سعی می‌کنیم برای تمام رشته‌ها شرایط مساوی ایجاد کنیم ولی از رشته‌های ارجعیت دار ما که روی آنها برنامه ریزی کرده‌ایم اسلالوم، روئینگ، کایاک و کانو هستند.

وی افزود: اردوها در رشته آب‌های آرام آغاز شده است سپس با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور 80 ورزشکار آقا برای کایاک در تمرینات تیم ملی در گیلان،‌ مازندران و تهران برگزار می‌شود سپس برای مسابقات قهرمانی جهان در اندونزی آماده خواهند شد.

امینی تصریح کرد: برنامه‌های المپیک به صورت جداگانه چیدیم.

وی در ادامه بیان داشت: روئینگ بانوان و آقایان را بعد از مسابقات انتخابی گزینش خواهیم کرد و آقایان بعد از مسابقات قهرمانی کشور اوایل مهر ماه برای مسابقات جهانی حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه افزود: روئینگ بانوان زیر نظر مربی آقای افشین فرزام 6نفر دختر در حال تمرین هستند.

وی در خصوص اجلاس جهانی قایقرانی در لهستان افزود: قبل از کنگره با سجادی و هاشمی درباره اردوهای زمستانی تیم‌های ملی در خارج از کشور با تیم‌های معتبر دنیا صحبت کردم و استقبال خوبی از چند کشور برای برگزاری اردو داشتیم که آلمان و پرتغال پیشنهاداتی داشتند و قرار شد اردوی آبهای آرام پسران را در پرتغال برگزار کنیم.

امینی در ادامه درباره برنامه‌ها برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا یادآور شد: به مسئولان آب‌های آرام اعلام کردیم در صورتی که اندونزی نتواند مسابقات را برگزار کند ما میزبانی را عهده دار می‌شویم چون پیست ما از اندونزی مناسب تر است اما با توجه به اینکه جا کار تا میزبانی بازی‌های آسیایی را به عهده دارد در تلاش است همه میزبانی‌ها را در مسابقات مختلف بگیرد.

وی درخصوص ساختن یک پیست برای روئینگ افزود: کار بزرگی است من با ارومیه و گیلان هماهنگ کردم اما تمرکزمان بیشتر روی گیلان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قایقرانی ، ورزش ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار