تا آخرین لحظه برای برد تلاش کردیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ؛سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری پس از برتری تیمش مقابل کاسپین قزوین گفت: تا آخرین لحظه بازیکنان برای برد تلاش کردند.

یونس گرائیلی افزود: در غیاب تماشاگران بازیکنان تا آخرین لحظه برای برد تلاش کردند تا نهایت موفق به کسب سه امتیاز بازی شدند.

وی با اشاره به اینکه بازی با کاسپین به حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار شد، تصریح کرد: بازیکنانم انگیزه خوبی داشتند و برای نخستین برد لحظه شماری می کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری با اشاره به اینکه می بایست این پیروزی زودتر از این انجام می شد، گفت: اگر بازیکنان صنعت در بازی مقابل کاسپین قدر موقعیت ها را می دانستند با گل های بیشتری پیروز می شدیم.

گرائیلی که از صعود به لیگ بالاتر امیدوار است افزود: در بازی مقابل کاسپین برای کسب سه امتیاز بازی وارد میدان شدیم که این برد مستحق بازیکنانم بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری درباره تیم حریف گفت: تیم کاسپین قزوین هم از تیم های خوب فوتبال کشور است که برای کسب حداقل امتیاز در ساری حاضر شد که در نهایت موفق نبود.

گرائیلی خاطرنشان کرد: این تیم نیاز به حمایت بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی دارد تا بازیکنان با انگیزه و روحیه بیشتر مقابل حریفان برای نمایش بهتر حاضر شوند.

از هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور صنعت ساری شامگاه امروز در ورزشگاه شهدای ساری میزبان کاسپین قزوین بود که در نهایت یک بر صفر پیروز شد.

صنعت ساری با پنج امتیاز در رده ششم جدول جای دارد.

انتهاي پيام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.