از ماه ها قبل، شایعاتی پیرامون حذف نام و لوگوی نوکیا از محصولات سری لومیا این کمپانی به گوش می رسید، بلاخره پس از چند ماه اولین اسمارت فون خانواده ی لومیا – مایکروسافت با نام لومیا 535 و منقش به برند مایکروسافت معرفی شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ این محصول که جایگزین اسمارت فون های موفق 520 و 525 می باشد به یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 960 در 540 پیکسل از نوع IPS LCD مجهز شده است. پردازنده به کار رفته در لومیا 535 یک پروسسور چهارهسته ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز می باشد، که در کنار یک گیگابایت رم وظیفه پردازش های این اسمارت فون را برعهده دارند،حافظه ی داخلی این محصول نیز 8 گیگابایت است که قابلیت پشتیبانی از میکرو SD نیز در آن تعبیه شده است.



نوکیا نیز مانند دیگر کمپانی های سازنده تلفن همراه نیم نگاهی به تصاویر سلفی و طرفداران آن دارد به همین منظوردر دوربین جلو و پشت لومیا 535 از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است. لومیا 535 از نظر طیف رنگی نیز در هفت رنگ مختلف عرضه شده است و به نسخه 8.1 سیستم عامل ویندوز مجهز می باشد، همچنین یک باتری 1900 میلی آمپری وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز آن را بر عهده دارد.

این محصول 140 دلار قیمت گذاری شده است و در کنار آن 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری رایگان به خریدارانش عرضه می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار