راه در این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله برگزاری کنفرانس حمل ونقل ریلی و تاکيد وزير راه بر تکميل کمربندي هاي بين شهري تهران و توسعه قطارهاي حومه اي بود.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  این هفته حوزه راه شاهد اتفاقات بسیاری  بود
براساس این گزارش تاکيد وزير راه بر تکميل کمربندي هاي بين شهري تهران و توسعه قطارهاي حومه اي

روزانه 1.5 ميليون تردد در راه‌هاي برون شهري تهران صورت مي‌گيرد و ساخت 40 هزار واحد مسكن مهر در شهرهاي جديد پرند و پرديس تمام شده است.

وزیر راه وشهرسازی خبر داد:

آخوندی با اشاره به اینکه باید ارتقاء کیفیت را در بحث راهداری مدنظر داشته باشید و به تامین نشانه‌ها، ابنیه فنی و گاردریل‌ها توجه شود؛ گفت: ارزش راه های کشور بیش از 200 هزار میلیارد تومان است که حفاظت از آن باید توسط سازمان راهداری صورت گیرد.

در نشست تخصصی مدیران راهداری سراسر کشور مطرح شد

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: ایجاد خط کشی در راه‌های روستایی و انجام روکش آسفالت راه‌های روستایی نیازمند همکاری دهیاریهاست و این همکاریها در افزایش ایمنی راه های روستایی بسیار تاثیرگذار است

مدیرعامل راه‌آهن:

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان‌های بین‌المللی در تسهیل و روانسازی حمل و نقل ریلی در جهان و منطقه نقش مهمی را ایفا می‌کنند و ایران نیز بدنبال افزایش ناوگان و تسهیل تردد مطابق با استاندارد جهانی است.

مديرعامل راه‌آهن:

مديرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ايران با بيان اينکه همه شركت‌های توليدی راه‌آهن به بخش خصوصی واگذار شده است، اعلام کرد: ظرفيت جابجايی بار در راه‌آهن تا 6 برابر و در بخش مسافری دو و نيم برابر می‌شود.

ارائه تخفيف در بليت قطارهاي مسافري شرکت حمل و نقل ريلي رجاء، تا پايان آبان ماه ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد
 12روز از مهلت 20 روزه کشور ترکیه برای قبول شرایط ایران در حالی گذشته است که تاکنون هیچ پاسخی از سوی این کشور داده نشده است.


معاون فني و زيربنايي راه آهن اعلام کرد : طرح دو خطه شدن مسير ريلي بافق - اصفهان در 24 ماه تحويل راه آهن مي شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ، توسعه ، قطار ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار