سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با اشاره به اینکه بخشی از تماشاگران پتروشیمی بندرامام را در سال های گذشته آبادانی ها تشکیل می دادند، گفت: بهترین هواداران بسکتبال ایران را داریم.

حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با تاکید بر پر شدن سالن این تیم در بازی اول فصل مقابل شهرداری گرگان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تماشاگران در بازی با گرگان تمام سالن را پر کرده و حتی ایستاده به تشویق تیم ما و همچنین تیم مقابل می پرداختند. آبادانی ها بسیار فهیم و پر شور هستند و امسال بهترین تماشاگران بسکتبال را در این شهر داریم.

وی در مقایسه ی تماشاگران آبادان با هواداران پتروشیمی در ماهشهر توضیح داد: تماشاگران آبادانی در سال های قبل برای تماشای بازی های پتروشیمی به ماهشهر می رفتند و حتی لیدرهای پتروشیمی در بازی های فینال مقابل مهرام آبادانی بودند. البته ما هم استانی هستیم و چنین بحث هایی را با هم نداریم. حالا هم اگر مسابقه ای در ماهشهر باشد هواداران آبادانی برای تماشای آن می روند. 

آبادانی ها بلند حرف می زنند

سامری در مورد درگیری هواداران این تیم در جریان بازی با گرگان گفت: موضوع خاصی پیش نیامد. تعداد تماشاگران زیاد است و شاید اختلاف بر سر مسائل کوچک به وجود آید. از طرفی آبادانی ها عادت به بلند صحبت کردن دارند به همین دلیل شاید عده ای تصور کنند که دعوا شده است. 

وی در مورد دو بازی اول لیگ گفت: بسکتبال بازی ثانیه ها است. ما قدرتی و اله وردی دو بازیکن پست یک خود را به خاطر مسمومیت غذایی در بازی اول نداشتیم و در این پست آسیب پذیر بودیم. در ثانیه های آخر هم یکی از اتفاقاتی که بسکتبال را زیبا می کند، رخ داد و با یک پرتاب سه امتیازی نتیجه عوض شد. 

سرمربی نفت ادامه داد: در بازی با پمینای اصفهان شرایط تیم ما بهتر بود. انسجام تیمی هم بعد از باخت خانگی بیشتر شد و به دنبال جبران آن نتیجه بودیم. البته تیم اصفهانی از بازیکنان 2 تیم منحل شده ی سال قبل تشکیل شده که همگی بازیکنانی بزرگ به علاوه ی کادرفنی خوب هستند و همین موضوع بازی مقابل آنها را واقعا سخت کرده بود.

از تمرین بیشتر نفعی نبردیم
 
سامری در مورد آماده سازی پیش فصل گفت: تیم ما و قزوین نسبت به سایر تیم ها زودتر تمرینات خود را آغاز کرده بود اما تعویق زمان شروع لیگ باعث شد که از این زود شروع کردن نفعی نبریم اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. 

وی تاکید کرد: تیم بسیار جوانی داریم که احتیاج به زمان بیشتری دارد. هدف اول ما طبق قولی که به مسئولان شهر داده ایم، ماندن در لیگ است و بعد از آن به دنبال کار با جوانان آینده دار هستیم تا نشان دهیم که با همین نفرات هم توانایی بالایی داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، سامری ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار