لویس فن خال سرمربی جدید باشگاه منچستر‌یونایتد گفت: این باشگاه برای ظاهر شدن در نقش یک مدعی حداقل به سه سال زمان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شیاطین سرخ این فصل با هدایت لویس فن خال سرمربی تیم ملی هلند در جام جهانی 2014 فصل نا امید کننده‌ای را آغاز کردند، علی رغم اینکه پوند‌های زیادی خرج کرد و بازیکنان گران قیمت زیادی را جذب کرد نتوانست به توصیفی دست یابد و پس از سپری شدن 10 هفته، در جایگاه دهم و سیزده امتیاز دارد اما وی به تازگی اعلام کرد برای آنکه منچستر‌یونایتد در قالب یک مدعی ظاهر شود نیاز به سپری شدن حداقل سه سال در زیر سایه مربیگری اوست.

فن خال در این خصوص گفت:ما یک فرایند داریم و این فرایند مسلما بیشتر از یک سال زمان می‌برد و فکر می‌کنم تا پایان سه سال در حد یک مدعی ظاهر شویم.

 من نمی‌توانم بگویم منچستر یونایتد  چه زمانی نتایج همیشگی‌اش را کسب می‌کند وقتی کار مشابه‌ای را با بایرن مونیخ آغاز کردم هشت دسامبر بودم و می‌تواند این کار 1 فوریه اتفاق بیافتد، اما این مسئله نیست، چرا که فرایند سه ساله  است من یک قرار داد سه ساله بسته‌ام.

زمان زیادی طول می‌کشد اما در پایان سه سال در پایان نتیجه کارهای که ما کرده ایم را خواهید دید نتیجه‌های خوب بر خواهد گشت اما در این فصل تنها هدفمان بازگشت به لیگ قهرمانان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فن خال ، منچستر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار