نیروهای پلیس فرانسه در اعتراض به اوضاع بد کاری و نبود امکانات و تجهیزات مناسب تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پنج تلویزیون فرانسه، تظاهرات نیروهای پلیس فرانسه در پاریس بسیار پرشمار برگذار شد.

نیروهای پلیس بدون یونیفورم، اما خشمگین در خیابان های پاریس تظاهرات کردند. یک نیروی پلیس به وضع کاری و خشونتی که پلیس روزانه با آن مواجه است، شکایت کرد و گفت: سالانه تعداد بی شماری از ماموران پلیس به شدت مجروح می شوند.

سندیکای اَلیانس این تظاهرات را برگزار کرده است و بیش از هشت هزار پلیس از سراسر فرانسه در این اقدام اعتراض آمیز شرکت کرده اند. اما مقامات پلیس از اعلام آمار شرکت کنندگان در این تظاهرات خودداری می کنند. تظاهرات کنندگان از کمبود نیرو و وضع نابسامان ساختمان های ادارات پلیس شکایت کردند. یک معترض از نشت آب و وضع بهداشتی در ساختمان های متعلق به پلیس شکایت کرد. 

گزارشگر در ادامه بسیج نیروهای پلیس در تظاهرات امروز را رویدادی نادر قلمداد کرد و افزود: معترضان از هم اکنون منتظر واکنش وزارت کشور هستند. فرانسه با انتخابات حرفه ای در پلیس چند هفته فاصله دارد و سندیکاها اعلام کرده اند که اگر به خواسته های آن ها توجه نشود، برای برگزاری تظاهرات مجدد برنامه ریزی خواهند کرد. 



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار