استاندار قم از سفر حجت الاسلام و المسلمين روحاني به قم در آينده نزديک خبر داد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ استاندار قم گفت : طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده رئيس جمهور طي دو ماه آينده به قم سفر مي‌کند.

 وی تصریح کرد: برای فراهم کردن بستر مناسب سفر ریاست جمهور باید از تبلیغات محیطی و فضاهای محیطی استفاده کرد.

استاندار قم بیان داشت: روابط عمومی ها باید نقش خودشان را به عنوان کسی که بالاترین ارتباط را با جامعه هدف داردو فضا سازی برای آگاهی بخشی به جامعه در سفر ریاست جمهوری انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سفر ریاست جمهوری می تواند یک فرصت بسیار عالی برای توسعه استان باشد، اذعان داشت: ایجاد فضای نشاط، تعامل، انسجام بین همه اعضا و عناصر و مدیریت را باید روابط عمومی ها انجام دهند.

استاندارقم در اين جلسه با اشاره به لزوم شناسايي کانون‌هاي بحران خيز زيست محيطي استان قم گفت: کانون بحران‌هاي زيست محيطي در قم بايد شناسايي و طرح‌هاي لازم در اين زمينه اجرايي شود.

حجت الاسلام محمد صادق صالحي منش با تأکيد بر لزوم مشخص شدن اولويت‌هاي زيست محيطي استان قم افزود: بايد تا زمان سفر رئيس جمهور به قم طرح‌هاي لازم در اين زمينه تدوين و در سفر استاني رئيس جمهور سعي شود اعتبارات لازم براي اين امر اخذ شود.

وی همکاری و تعامل مدیران دستگاه های اجرایی برای سفر ریاست جمهوری را خواستار شد و افزود: مدیران اجرایی در این حوزه برنامه ریزی جامع و کاملی را داشته باشند و زمینه را برای ارتقاء شاخص های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی انجام دهند.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.