به منظور رسيدگي به اجراي پروژه متروي تهران به آمل نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي ، معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان، دادستان و جمعی از مسوولین شهرستان از محل اجراي پروژه بزرگ مترو تهران ـ آمل بازديد کردند

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي نيز با بيان اينکه اين شهرستان هم‌اکنون اجراي دو پروژه بزرگ سد هراز و جاده هراز را در دستور کار دارد، افزود: با وجود اهميت اين دو پروژه تاکنون نسبت به تملک آن هيچ‌گونه مشکلي مواجه نشده و مسئولان امر با تعامل به رفع مشکلات با تملک مدعيان اراضي پرداختند.

عزت‌الله يوسفيان ملا، با تاکيد براينکه در اجراي پروژه متروي تهران به آمل نيز اگر متصدي وجود دارد مي‌توان با نشست صميمانه به رفع اختلاف پرداخت، ابراز داشت: اين پروژه با هزينه پرداخت يک‌ 100 ميليون يا يک ميليارد تومان نيست که به اجرا درآيد بلکه ميلياردها تومان نياز به اعتبار است که توجه به خواسته‌هاي مردم نيز جز برنامه اجرا پروژه است.

يوسفيان‌ملا با تاکيد بر اينکه براي مصوبه احداث خط ريلي مترو آمل به تهران و نسبت به گراني و هزينه بسيار آن چندين جلسه صورت گرفت، ابراز داشت: پس از رايزني‌هاي بسيار با وزراتخانه هم‌اکنون 77 ميليارد تومان براي 24 کيلومتر اول اين پروژه به تصويب رسيده است.

نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي ورود و خروج مسافران و گردشگران به اين استان را از طريق سه راه مواصلاتي برشمرد و بيان داشت: اين سه راه مواصلاتي نيز مشکلاتي عديده‌اي دارند که هر ساله اين استان با تصادفات جرحي و فوتي بي‌شماري مواجه است.

وي با تاکيد بر اينکه مازندران نسبت به ساير استان‌هاي کشور از مزاياي راه هوايي مناسبي برخوردار نيست، اظهار داشت: هم‌اکنون در برخي از فرودگاه‌ها، تجهيزات هوايي کاملي وجود دارد که استان ما از آن محروم است.

يوسفيان‌ملا با بيان اينکه احداث مترو فقط براي اين استان نيست بلکه براي همه مردم استان‌هاي شمالي است، افزود: با توجه به تلاش و رايزني‌هاي متعدد در دولت قبلي و وزير وقت، احداث مترو تهران به آمل رضايت‌بخش بوده که موجب تصويب تشکيل کارگاه، ترسيم نقشه و کميسيون ماده 32 شد.

انتهاي پيام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.