آزارد: پیوستن به رئال آرزوی من نیست

ادن آزارد ستاره تیم چلسی اطمینان داد آرزوی پیوستن به رئال مادرید را نداشته و تمرکز اصلی او بر روی تیم فعلی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از اسکای اسپرت، ادن آزارد ملی‌پوش بلژیکی چلسی طی هفته‌های اخیر با سران باشگاه اسپانیایی رئال مادرید در ارتباط بوده اما اعلام کرد که هیچ رویایی برای پیوستن به سانتیاگو برنابئو نداشته و ماندن در چلسی و تمرکز بر روی بازی‌های این تیم را ترجیح می‌دهد.

آزارد گفت: تصمیم گرفتم به چلسی بیایم زیرا اطمینان داشتم در این باشگاه امکان بروز توانایی‌های را خواهم داشت امسال سومین فصلی است که پیراهن چلسی را بر تن می‌کنم در مورد اینکه بازیکن کلیدی چلسی هستم یا نه نظری ندارم اما مطمئن هستم از بازی برای این باشگاه احساس خوشحالی می‌کنم و تا کنون احساس نکرده‌ام که اگر چلسی را ترک کنم تیم بعدی من باید حتما رئال باشد.

در حال حاضر تنها باشگاهی که رویای من را می‌سازد چلسی است.

چلسی فابرگاس و رامیرس را از دست داد

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی از غیبت یک یا دو جلسه‌ای سسک فابرگاس در دیدارهای آینده خبر داد و گفت: فابرگاس از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و در بازی بعدی و شاید 2 بازی آینده قادر به همراهی ما نخواهد بود.رامیرس هافبک بزریلی چلسی هم دچار شرایط مشابهی است.

به عقیده مورینیو هر کدام از اعضای تیم نقش منحصر به فرد خود را پیشبرد اهداف باشگاه ایفا می‌کند فابرگاس و رامیرس هر دو از بازیکنان ثابت چلسی هستند و غیبت آنان در یک یا دو دیدار آینده تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار