مورینیو: هر مصدومیت زمینه‌ساز فرصت به بازیکن دیگری است/ عملکرد دروگبا و آزارد مرا شگفت‌زده کرد

خوزه مورینیو، سرمربی باشگاه چلسی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: هر مصدومیتی زمینه‌ساز فرصت به بازیکن دیگری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان خوزه مورینیو شب گذشته موفق شدند با نتیجه 6 بر صفر از سد نماینده اسلونی یعنی "ماریبور" بگذرند.

خوزه مورینیو، ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این دیدار، دیدیر دروگبا مهاجم کهنه‌کار ساحل‌عاجی خود را مورد تشویق قرار داد و گفت: من از او انتظار نداشتم، بتواند 75 دقیقه بازی کند، من پیشی از این، با او صحبت کردم و او مجبور شد که برود.

او برای بازی در 75 دقیقه کاملاً راحت و آماده بود و این برای دیدیر اهمیت داشت،‌ مهمترین چیز برای یک بازیکن این است که بتواند شرایط بازیش را ارتقاء دهد. آخرین گل او در فینال لیگ قهرمانان سال 2012 مهمترین گل تاریخ گل این باشگاه محسوب می‌شود. بنابر این فکر می‌کنم که او به روند گل‌زنی‌اش باز گردد برای ما بسیار خوب است.

وی در خصوص حضور دومینک سوالانکه بازیکن 17 ساله این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان گفت: دومینک هم‌اکنون در جایگاهی قرار دارد که ما پیش از این با توجه به استعدادی که داشت از او انتظار داشتیم، اما به هر حال او سیر طولانی را پیش رو دارد، با این وجود در شرایط بسیار خوبی قرار دارداو با تمام وجود و قلبش در این بازی ظاهر شد و این شب را بدون شک هیچ وقت فراموش نمی‌کند. مطمئناً او در بازی‌های آینده لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد چرا که او بازیکن بسیار خوبی است.

وی، در خصوص فداکاری ادن آزارد در این بازی تصریح کرد: واقعاً وقتی دیدم که اون آزارد پنالتی را به دیدیر دروگبا داد که او آن را گل کند، شکه شدم، چرا که انتظار آن را نداشتم و آزارد را انتخاب شماره یک خود می‌‌دانستم و به نظرم کار بسیار جالبی بود.

سرمربی آبی‌پوشان در خصوص مصدومیت لویس رمی مهاجم تیمش که در جریان برد 6 بر صفر برابر ماریبور از ناحیه کشاله ران مصدوم شد، گفت: من می‌دانم که لویس رمی از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شده است، به هر حال کشیدگی ماهیچه است و شاید چند هفته به طول بیانجامد که او آمادگی‌اش را بدست آورد.

مورینیو در پایان هرگونه نگرانی را نسبت به در اختیار نداشتن مهاجمان اصلی تیمش برای منچستر یونایتد یعنی دیگو کاستا و لویس رمی را رد کرد و گفت: من هیچ نگرانی از این بابت ندارم وقتی یک بازیکن دچار مصدومیت می‌شود، بازیکن دیگری جای او را در زمین می‌گیرد. دکتر تیم به من گفته است که راجع به مصدومیت حرفی نزنم، من هم نگران این مسئله نیستم که از این فلسفه و عقیده پیروی می‌کنم که هر مصدومیتی زمینه‌ساز فراهم شدن فرصت برای بازیکن دیگری است. ما نمی‌توانیم این مسئله را مخفی کنیم، تیم ما هم‌اکنون با مشکلاتی روبرو است و چند تن از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ابراز ، رضایت ، صحبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار