دیدیه دروگبا، بازیکن ساحل عاجی باشگاه چلسی گفت: من نیاز به یک فرصت پنالتی داشتم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم چلسی موفق شد با نتیجه 6 بر صفر برابر ماریبور به پیروزی رسد.

مهاجم 36 ساله چلسی دیدیر دروگبا که در قهرمانی این تیم در سال 2012 در چارچور همین رقابت‌ها نقش عمده‌ای داشت در این دیدار علی‌رغم میل خوزه مورینیو که می‌خواست ادن آزارد پنالتی به ثمر برساند، او پنالتی را تبدیل به گل کرد.

وی در این خصوص گفت: تقارن بسیار جالبی رخ داد وقتی که می‌خواستم چلسی را ترک کنم، پنالتی به ثمر رساندم، هم اکنون نی کارم و گلزنی‌ام را با یک پنالتی آغاز کردم. من از بازی که امروز انجام دادیم بسیار خوشحالم، اول ما یک گل به ثمر رساندیم، پس از آن دومین گل را زدیم و پس از آن غیر قابل توقف شدیم.

من می‌خواستم پنالتی را به ثمر برسانم، این را از آزارد تقاضا کردم و او هم پاسخ داد مشکلی ندارد و پنالتی را به من داد؛ این به نوعی یک دلی است که در تیم ما وجود دارد.

ما شادی‌ها و گل‌هایمان را با هم تقسیم می‌کنیم و در نهایت این مسئله به ما کمک می‌کند تا روحیه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم.

وی در پایان در خصوص حضور‌های آتی‌اش در ترکیب اصلی آبی‌ها با وجود مصدومیت امی و کاستا گفت: من هم اکنون کاملا آماده هستم و هیچ مشکلی ندارم، به هر حال این چیزی نیست که من تصمیم گیرنده باشم و سرمربی در این خصوص اعمال نظر می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: چلسی ، بازیکن ، ساحل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار