اریک بولیر مدیر بخش مسابقه مک‌لارن عنوان کرد فرناندو آلونسو برای فصل ۲۰۱۵ با مک‌لارن مشغول مذاکره است، نه با کمپانی هوندا.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  مک لارن که آماده می شود دورانی تازه با هوندا در فرمول یک آغاز کند، این روزها در پی جذب فرناندو آلونسو راننده تیم فراری است. این دیگر یک راز نیست، اما چرایی و چگونگی این همکاری هنوز روشن نشده است. در حالی که بسیاری از خبرگزاری ها عنوان کردند آلونسو با هوندا مذاکره می کند، اریک بولیر گفت طرف حساب آلونسو مک لارن است، نه کمپانی هوندا.

او گفت: طرف مذاکره مک لارن است. تیمی که به طور رسمی قرار است آلونسو با آن مذاکره کند، در لیست فدراسیون جهانی مک لارن نام دارد. این تیم است که با رانندگانش مذاکره می کند. نه طرف دیگر.

وی افزود: دلایلی وجود دارد که این تفاهم هنوز به مرحله آخر نرسیده است. به همین دلیل فعلاً بر روی رقابت در برزیل تمرکز داریم.ماه ها و سال ها طول می کشدتا یک تیم بتواند پتانسیل قهرمانی پیدا کند. ما هم دوست داریم سال های طولانی برنده باشیم.

بولیر گفت:کادر رانندگان و برنامه کمپانی را از خیلی وقت پیش نهایی کردیم. برنامه دو ساله، چهار ساله و شش ساله داریم. به همین دلیل دوست داریم رانندگان ما در موعد مقرر آماده باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار