این طور که به نظر می رسد، جنسون باتن حداقل برای یک سال دیگر در مک لارن حضور دارد و ماندن کوین مگنوسن هم در این تیم قطعی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مک لارن مایل بود تا با برگشتن هوندا به فرمول یک، برای ۲۰۱۵ ترکیبی از ستارگان فرمول یک را در تیم خود داشته باشد. اما به نظر می رسد مک لارن باید برای جذب نام هایی که مد نظرش است، حداقل باید تا یک سال آینده صبر کند.
اریک بولیر مدیر تیم مک لارن باور دارد مگنوسن در آینده عملکردی بهتر از این هم خواهد داشت.
او گفت: به نطر من باید برای موفقیت های بیشتر در کاری که انجام می دهد، اعتماد به نفس خود را هم افزایش دهد. اینکه قدم های خوبی در این زمینه بر می دارد، بر کسی پوشیده نیست. در حال حاضر چون اتومبیل خوبی در اختیار ندارد، نمی تواند استعداد هایش را به معرض نمایش بگذارد. اما رفته رفته اعتماد به نفسش زیاد می شود و همین هم باعش می شود بتواند نتیجه های خوبی در این زمینه کسب کند.
در طول گرندپری ایتالیا هم جنسون باتن زمان زیادی را با رون دنیس سپری کرد.
او افزود: اگر وضعیت کوین و من را فراموش کنیم، صحبت کردن درباره آینده تیم، اینکه سال آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد و چه می شود خیلی خوب بود.
«صحبت خیلی جالبی بود و به ما انرژی و جسارت داد. در حالیکه به رقابت های پایانی فصل نزدیک می شویم، اتمسفر خوبی در مک لارن وجود دارد.»
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار