دنیل ریکاردو راننده تیم ردبول بعد از بدست‌آوردن رده نهمی در زمانگیری گرندپری برزیل گفت تعجب کرده است که چرا سرعت اتومبیل به یکباره کم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ریکاردو گفت: تا قبل از زمانگیری ها در رده های بالایی حضور داشتیم. اما بعد خیلی رده از دست دادیم.
وی افزود:در مرحله اول زمانگیری خیلی زود به پیست آمدم. دورهایی که زدم یکی از یکی بهتر بود. اما بعد از آن دیگر نتوانستم سریع باشم.در مرحله آخر زمانگیری احساس بهتری از سواری اتومبیل داشتم. اما فقط یک دهم توانستم سریعتر باشم و این اعصاب خورد کن بود.

ریکاردو ادامه داد: باید رده ای بالاتر از نهمی بدست می آوردیم. بعد از عملکرد اتومبیل در تمرین ها، انتظار داشتیم در میان پنج اتومبیل اول باشیم. امیدوارم در طول رقابت شرایط بهتر باشد.

سباستین فتل هم درباره زمانگیری خود گفت: هر دوری که می گذشت از عملکرد اتومبیل بیشتر رضایت داشتم. فردا برای استارت رقابت در رده های خوبی هستیم.
شکست دادن مرسدس و ویلیامز بسیار سخت است. اما اینجا برزیل است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شرایط آب و هوا اینجا می تواند باعث رخ دادن هر اتفاقی باشد. امروز باید کمی باران می بارید، اما این طور نشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.