نمایش "صدای آهسته‌ی برف" تماشاگر را بدون حضور بازیگر معروف سینمایی به روی صحنه می‌برد.

جابر رمضانی، کارگردان نمایش "صدای آهسته‌ی برف" در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: "صدای آهسته‌ی برف" داستان خانواده‌ای است که در کوهستان برفی زندگی می‌کنند و آنقدر برف می‌آید که کوچک‌ترین صدا باعث ریزش بهمن می‌شود.
 
وی ادامه داد: این نمایش برای تماشاگر تجربه‌ی ویژه و خاصی است به دلیل این که ما در حوزه‌ی زیباشناسی تصویری و صوتی کارهای نوعی انجام دادیم.
 
رمضانی تصریح کرد: شیوه‌ی اجرای نمایش "صدای آهسته‌ی برف" شیوه‌ی خاصی است به طوری که صحنه طوری طراحی شده که بازیگران نباید با صدای بلند صحبت کنند، همچنین طراحی صحنه‌ی نمایش تزئینی نیست بلکه کاربردی است.
 
وی با اشاره به مفهوم اصلی این نمایش گفت: حرف اصلی این نمایش را صحنه می‌زند، اما کار ما، اعتراض انسان‌ها را در شرایط سخت زندگی نشان می‌دهد.
 
رمضانی افزود: تاکنون ده شب اجرا رفتیم و با استقبال زیادی هم از طرف تماشاگر روبرو شدیم و این در حالی است که نمایش ما بازیگر معروف سینمایی ندارد و خاطرنشان کرد: بازیگران نمایش صدای آهسته‌ی برف چون افسانه‌ی ماهیان بازیگران با تجربه‌ی تئاتر هستند و تماشاگر به دلیل اسم و رسم بازیگر معروف سینمایی کار نمی‌ببیند، بلکه به خاطر کیفیت نمایش به سالن می‌آید.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.