قم؛

کاهش بار ترافیکی استان های تهران و البرز در گرو احداث آزاد راه قم-آوه

مدیرکل راه و شهرسازی قم اجرای پروژه بزرگراه قم-آوه را کاهش بار ترافیکی استان های تهران و البرز دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ محسن بهشتی درسفر یک روزه جهت پیگیری مصوبات سفر مقام عالی وزارت به استان قم افزود: تامین منابع مالی از محل اعتبارات دولتی و همکاری بخش خصوصی جهت ارتقاء مسیر قم-آوه به آزادراه شود، کریدور آزادراهی شمال غرب و غرب کشور از مسیر قزوین –بوئین زهرا، ساوه- قم-آوه به آزادراه حرم تا حرم متصل می شود که نقش بسزایی در کاهش زمان سفر استان های شمال غربی و غرب کشور به مشهد مقدس خواهد داشت.

وی همچنین تشریح کرد: احداث این آزادراه به طول 40 کیلومتر و اتصال آن به آزادراه قم –سلفچگان می تواند نقشی عظیمی در کاهش استان های البرز و تهران داشتهو سفر یس خطری را ایجاد خواهد کرد.

بهشتی در ادامه از به انجام رسیدن بخش اعظم پروژه آزادراه قم-گرمساربا توجه به تکمیل بخش اهم این آزادراه و امور ایمن سازی این محور خبرداد و گفت:امید داریم  شاهد افتتاح این آزادراه در دهه فجر سالجاری باشیم.

وی در پایان این سفر را منشاء تحولی در اجرای طرح های عظیم  عمرانی راه و شهرسازی قم خواند و ادامه داد: اهم مصوبات این سفر که اجرای نخستین پایانه ترکیبی کشور در استان و همچنین طرح کمربندی شهر قم بود، اجرایی خواهد شد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.