هاشمی گفت: ما در آغاز هر کار جدیدی با مخالفان زیادی به خصوص از خود جامعه پزشکی روبرو بودیم که من از آن‌ها می‌خواهم از نگاه سیاسی و منفی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت، امروز 19 آبان در مراسم افتتاحیه کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیماری‌های شبکیه و رونمایی از دستگاه لیزر اگزایمر که در رفع عیوب انکساری کاربرد دارد، در بیمارستان طُرفه گفت: امیدواریم که این دوره‌ی خدمت به نفع مردم باشد. باید توجه داشت که ما هر زمان که اقدام به شروع کار جدید کردیم، مخالفت‌های زیادی را به خصوص از جامعه‌ی پزشکی و نیز در حوزه چشم پزشکی در خصوص انجام اقداماتی مثل جراحی‌های نوین آب مروارید، پیوند قرنیه و جراحی‌های عیوب انکساری شاهد بودیم که حرف و حدیث‌های زیادی را به دنبال داشت، اما من آن روز مطمئن بودم که ارائه این نوع خدمات نه تنها به نفع مردم خواهد بود بلکه به نفع جامعه‌ی پزشکی هم خواهد بود. 
 
وی افزود: کسانی هستند که با ما مخالفت می‌کنند از آنها  می‌خواهم که چشم‌هایشان را بشویند و نگاه منفی و سیاسی به این حوزه نداشته باشند. این مسیر، به مسیر حوزه سلامت منتهی می‌شود که نظام سلامت درستی را ضمن توانمندی و عدالت‌محوری برای مردم خواهد داشت. 
 
هاشمی با بیان اینکه برخی از مراکز درمانی به دلیل کمبودهایی که دارند ورود به آن‌ها از نظر من وزیر بهداشت خجالت‌آور است، افزود: امیدوارم به تدریج این کمبودها برطرف شود و کسانی که می‌خواهند دنیایشان را عوض کنند در راه کمک به حوزه سلامت قدم بردارند. 
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار