رئیس کمیته دپارتمان فدراسیون فوتبال در خصوص شایعه قضاوت جهانبازی در دربی گفت: جهانبازی یکی از گزینه‌های قضاوت در دربی است اما هنوز به عنوان داور دربی انتخاب نشده است.

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: خیلی از داوران در هفته چهاردهم سوت نزدند قضاوت نکردن جهانبازی‌ در هفته گذشته دلیلی بر قضاوت وی در بازی دربی نیست.
 
عسگری درباره گفته های جهانبازی در مورد قضاوت در دربی گفت: قضاوت در دربی سرخابی‌ها نوبتی نیست که جهانبازی این مسئله را بیان کرده است.
 
وی در مورد وضعیت حقوق داوران لیگ برتر تصریح کرد: داوران لیگ برتر در زمینه دریافت حقوق مشکلی ندارند اما داوران لیگ‌های پائین تر مطالباتشان را دریافت نکردند، به هر حال ده روز پیش مقداری از حقوق داوران را پرداخت کردیم و مسئولان قول دادند که مابقی هم طی ماه های اخیر پرداخت کنند.
 
وی درباره موضوع افزایش حقوق داوران بیان کرد: ما درخواست افزایش حقوق داوران را به مسئولان فوتبال دادیم و قرار است در هیات رئیسه سازمان لیگ مطرح و مصوب نشود همچنین موضوع افزایش حقوق داوران باعث وقفه در مطالبات داوران شده است.
 
عسگری درباره وضعیت سیستم‌های رادیویی بیان کرد: ما هیچ وقت نگفتیم که از هفته دهم داوران به سیستم رادیویی تجهیز  می‌شوند بلکه بیان کردیم که برای داوران اسپری تهیه می کنیم که این کار را انجام دادیم به هر حال ما به دنبال آن هستیم که به زودی داوران را به سیستم رادیویی مجهز کنیم.
 
 وی درباره مجهز‌ نبودن داوران به لباس گرم بیان کرد: اسپانسر داوران تا آخر هفته قرار است به داوران لباس گرم بدهد و مشکلی در این خصوص  وجود ندارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما چند داور را برای قضاوت دربی سرخابی‌ها در نظر داریم که بعد از بررسی یکی از این داوران را به عنوان داور دربی انتخاب می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عسگری ، داور ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار