مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: هیئت رئیسه در اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش سهل‌انگاری نکند ، وزیر ارشاد قانون‌مداری و توجه به مطالبات مقام معظم رهبری را در تمام لایه‌های وزارتخانه لحاظ کند ، ایران به هیچ وجه از مواضع اعلام شده عقب‌نشینی نخواهد کرد/ اگر توافق حاصل نشود، صورتحساب آن را باید به حساب آمریکا نوشت و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

انتصاب مهندس ضرغامی به عضویت در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و شورای‌عالی فضای مجازی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/18/2727106_761.jpg

حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی مهندس ضرغامی را به عضویت در شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی و شورای‌ عالی فضای مجازی منصوب کردند.

ایران به هیچ وجه از مواضع اعلام شده عقب‌نشینی نخواهد کرد/ اگر توافق حاصل نشود، صورتحساب آن را باید به حساب آمریکا نوشت
 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران در توافق با کشورها از خطوط قرمز خود عبور نخواهد کرد و اگر توافق حاصل نشود، صورتحساب آن را باید حتما به حساب آمریکا نوشت که احتمال دارد چارچوب منطقی توافق را نپذیرد.

تحریم‌ راه حل نیست، قسمتی از مشکل است/ اکنون زمان خوبی برای مشخص شدن چارچوب توافق است

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تحریم‌ها قسمتی از راه حل نیست بلکه قسمتی از مشکلی است که هیچوقت کمکی به حل موضوع نکرده است.

تعیین رئیس بانک مرکزی صد‌درصد در اختیار دولت نباشد/مجلس هم در انتصاب رئیس بانک مرکزی دخالت داشته باشد
 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: انتصاب رئیس بانک مرکزی تنها در اختیار دولت نباشد، بلکه مجلس و قوه مقننه هم نسبت به تعیین رئیس بانک مرکزی یک جایگاه مشخص داشته باشند تا دولت هر زمانی که بانک مرکزی بر خلاف سیاست‌های او بود نتواند رئیس بانک را جا به جا کند.

"تابناک" مجرم شناخته شد/ موافقت دادگاه با تقاضای استمهال روزنامه "اعتماد

 سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: مدیر مسئول پایگاه خبری تابناک به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به اتفاق آراء مجرم شناخته شد.

مذاکره ظریف و بن علوی درباره خطر گروه‌های تروریستی و تاثیرات منطقه‌ای آن
 وزیر خارجه کشورمان پس از ورود به مسقط و پیش از نشست 1+5 با همتای عمانی خود دیدار و گفتگو کرد.

هیئت رئیسه در اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش سهل‌انگاری نکند
نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: متاسفانه رویکردهای سیاسی در وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده، بنابراین باید هرچه سریع‌تر هیئت رئیسه مجلس استیضاح وزیر آموزش و پرورش را اعلام وصول کند.

وزیر ارشاد قانون‌مداری و توجه به مطالبات مقام معظم رهبری را در تمام لایه‌های وزارتخانه لحاظ کند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رفت و آمدهای زیادی به کمیسیون فرهنگی مجلس داشته است، امیدواریم همانطوری که گفتند قانون‌مداری، اسلام مداری و توجه به مطالبات مقام معظم رهبری را در تمام لایه‌های وزارتخانه مدنظر قرار دهند چراکه مطالبه کمیسیون فرهنگی نیز است.

اقدام اتحادیه اروپا در تحریم مجدد برخی نهادهای ایرانی غیرمتعارف و سوال برانگیز است

 سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به مذاکرات هسته ای و تلاش برای رسیدن به توافق، اقدام اخیر اتحادیه اروپایی در تحریم مجدد برخی نهادهای ایرانی را پافشاری غیرمتعارف و اقدامی سوال برانگیز خواند.

پیش‌نویس دولت در خصوص الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نقص دارد
 یک نماینده مجلس در خصوص الگوی اسلامی ایرانی ارائه شده از سوی دولت گفت: پیش‌نویس ارائه شده از سوی دولت در این زمینه فاقد یک نقشه جامع است و نقص دارد.

سیستان و بلوچستان مظهر وحدت سنی و شیعه است

 نماینده زابل، زهک و هیرمند گفت: استان سیستان و بلوچستان مظهر وحدت سنی و شیعه در طول سالیان متوالی بوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار