ائتلاف بین المللی امروز صبح حمله ای جدید به جنوب کوبانی انجام داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، این شبکه به نقل از خبرنگار خود در مرزهای سوریه و ترکیه گزارش داد که هواپیماهای ائتلاف بین المللی، صبح امروز یکشنبه، حمله ای را در جنوب کوبانی و بطور مشخص در نزدیکی ایستگاه سوختی فرات، به انجام رساند.

این شبکه همچنین به نقل از نیروهای مسلح کرد گزارش داد که اعلام کردند که نیروهای کرد در ظرف 24 ساعت گذشته، 38 تن از عناصر داعش را به هلاکت رسانده اند.

اسکای نیوز گزارش داد که نیروهای پیشمرگه کرد نیز اقدام به شلیک تعدادی موشک های گراد به حومه روستاهای نزدیک به جنوب کوبانی کردند و درگیری های شدیدی میان نیروهای داعش و این نیرو‌ها در منطقه الصناعه (منطقه صنعتی) و مربع امنیتی به وقوع پیوست.

پیشتر نیز هواپیماهای ائتلاف بین المللی 3 حمله جدید به پایگاه های داعش در جنوب کوبانی و نیز حمله دیگری به منطقه "المقتله" در جنوب شرقی کوبانی به انجام رساند.

همچنین اسکای نیوز به نقل از نیروهای موسوم به حمایت از ملت کرد اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته نیروهای حمایت از ملت کرد توانستند 38 تن از مسلحان داعش را در کوبانی به هلاکت برسانند.

همچنانکه نیروهای مشترک متشکل از حمایت از ملت کرد و نیروهای پیشمرگه و ارتش آزاد اقدام به بمباران مناطق "الصناعه" (منطقه صنعتی) و عربینار با توپخانه های سنگین نمودند.

انتهای پیام/


انتهای پیام/
برچسب ها: حملات ، جدید ، ائتلاف ، کوبانی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار