پپ گواردیولا سرمربی بایرن‌مونیخ پس از پیروزی 4 بر صفر مقابل فرانکفورت‌ به شاگردانش تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، بایرن‌مونیخ آخرین بازی خود قبل از شروع تعطیلات بوندسلیگا‌ به دلیل بازی‌های ملی را مقابل فرانکفورت انجام داد و توانست به سه گل مولر و یک گل ژردان شیرکی‌ تیم حریف را با حساب 4 بر صفر شکست دهد به این ترتیب شاگردان گواردیولا‌ همچنین در صدر جدول رقابت های بوندسلیگا‌ قرار دارند.
 
 گواردیولا‌ پس از این بازی گفت: همیشه انجام مسابقات بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان اندکی دشوار است در دقایق ابتدایی بازی تلاش بیشتری کردیم و پس از آنکه تواسنتیم اختلاف گل‌ها را زیادی کنیم شرایط بازی هم تغییر کرد قصد دارم بابت این پیروزی شیرین به بازیکنام تبریک بگویم زیرا بازی کردن مقابل تیم توماس شاف همیشه سخت است آنان جنگنده‌ بازی می‌کنند و برای دفاع تیم ما مشکلاتی بوجود آوردند فرصتی پیش آمده تا به تحلیل بازی های بایرن بپردازیم و کیفیت آن را بهبود بخشیم.
 
گواردیولا ادامه داد: تا قبل از رسیدن به گل اول ، حریف بازی درخشانی به نمایش گذاشت اما پس از گل سوم مولر بود که از ادامه مبارزه نا امید شدند.
 
** سرمربی فرانکفورت:‌ از شاگردانم راضی هستم
 
 توماس شاف سرمربی 53 ساله آینتراخت فرانکفورت هم پس از بازی گفت: تا زمانیکه دو بر صفر بودیم همچنان بازی خوبی ارائه دادیم با امیدواری به مبارزه پرداختیم اما پس از دریافت گل‌های بعدی کمی عقب کشیدیم باید حریف را بیشتر دچار مشکل می‌کردیم که متاسفانه این گونه  نشد در هر حال از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و معتقدم در بیشتر دقایق نهایت توان خود را بکار بسته بودند.
 
** مولر: به یک فوتبال بدون نقص نزدیک شده‌ایم.
 
 توماس مولر مهاجم ملی پوش بایرن مونیخ و زننده 3 گل دیدار مقابل فرانکفورت معتقد است باواریایی‌ها به ارائه یک فوتبال کامل و بدون نقص نزدیک شده‌اند.

بایرن مونیخ از 11 مسابقه برگزار شده در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا، 8 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و در سه بازی به تساوی دست یافته‌اند.

آنان در رقابت‌های لیگ قهرمانان هم خوش درخشیدند و با شکست آ اس رم در دیدار‌های رفت و برگشت صعود خود از مرحله گروهی را قطعی کردند.

آمار‌های رسمی نشان می‌دهد بایرن مونیخ در بیشترین مسابقاتی که این فصل انجام داده بالغ بر 70 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشته است.
مولر پس از پیروزی مقابل فرانکفورت گفت: تیم حریف ما را اندکی به دشواری انداخته بود اما توانستیم از فضا‌های خالی در تیم آنان استفاده کرده و خود را به دروازه برسانیم.
 
بایرن مونیخ در شرایطی قرار دارد که می‌تواند نمونه بدون نقص یک فوتبال ایده‌ال را به نمایش بگذارد. رسیدن به عنوان قهرمانی در چمپیونز لیگ می‌تواند تکمیل کننده سیر موفقیتهای ما باشد.

** بواتنگ رکورد ریبری را شکست
 
جروم بواتنگ مدافع بایرن مونیخ به رکورد جدیدی در رقابت‌های بوندسلیگا رسیده که به موجب آن، 50 مسابقه این لیگ را بدون شکست به پایان رسانده است.
 
بواتنگ ملی پوش آلمانی بایرن مونیخ آخرین مرتبه در اکتبر سال 2012 و در بازی مقابل بایرلورکوزن همراه باواریایی‌ها شکست را تجربه کرده بود. رکورد قبلی به فرانک ریبری مهاجم فرانسوی بایرن تعلق داشت که در 49 بازی هیچ شکستی نداشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکنان ، بایرن ، مونیخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار