معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی و الگوسازی پوشش مناسب اجتماعی بانوان در این منطقه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود منیعی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 با اعلام مطلب فوق افزود: به دلیل اهمیت نقش زنان در خانواده و تاثیر گذاری آن‌ها در جامعه و تاثیر پذیری آن‌ها در جامعه و نقش‌های مختلف اجتماعی،فرهنگی، اقتصادی، سیاسی که ایفا می کنند، این جشنواره برگزار می شود که همزمان با اجرای آن در دیگر مناطق شهر تهران در منطقه 7 نیز برگزار می‌شود.

وی در ادامه از توزیع فراخوان بخش خلاقیت‌های فرهنگی، هنری، سومین جشنواره تسنیم در سطح محلات منطقه خبر داد و گفت: جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها که شامل مسابقه عکس زن، شهر، فعالیت با پوشش اسلامی ایرانی همچنین در مد و پوشش در دو بخش طراحی پوشش اجتماعی مانتو فرم اداری، چادر و چهار بخش کارگاه‌های آموزشی، مسابقه، کارگاه تخصصی و نمایشگاه ها با دو گرایش حرفه‌ای و تجربی از دیگر جشنواره‌هایی است که در منطقه 7برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه اظهار داشت:‌با توجه به فراخوان بخش ابتکارات جامعه محور سومین جشنواره تسنیم در سطح محلات، این جشنواره با هدف توانمند سازی و ارتقا قابلیت‌های بانوان، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، حمایت از نهاد خانواده، اشاعه و ترویج فرهنگ یکدلی و ایثار و زمینه سازی برای مشارکت‌های اجتماعی بانوان برگزار می‌شود.

منیعی خاطر نشان کرد: گروه‌های داوطلب بانوان و علاقمند می‌توانند آثار خود را به صورت لوح فشرده در قالب طراحی ساخت حجم، نقاشی، تکه‌های چسباند تر، عروسک‌های پارچه‌ای تا پایان آبان ماه به دبیرخانه منطقه 7ارسال کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، مد ، پوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار