جهانگیری گفت: سامانه‌ی 1690 سامانه‌ای برای اعلام شکایات، انتقادات و نظرات مردم در خصوص تعرفه‌ها است که به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات مردم است.

جهانگیری معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص سامانه‌ی 1690 گفت: ارتباط با این سامانه هم از طریق تلفنی و هم از طریق سایت www.1690.ir امکان‌پذیر است که مردم می‌توانند هرگونه شکایات، انتقادات و نظرات خود را در راستای اجرای کتاب تعرفه‌گذاری خدمات از طریق این سامانه به بازرسین ما اعلام کنند. 
 
وی ادامه داد:‌ اخبار خدمات تعرفه‌ای برای مردم و جامعه‌ی پزشکی بر روی این سایت قرار خواهد گرفت و حتی اخذ مدارک تخلف نیز از طریق سایت خواهد بود. 
 
جهانگیری خاطرنشان کرد: برای این سامانه 28 اپراتور در نظر گرفته شده که در حال حاضر 17 اپراتور پاسخگوی مردم خواهند بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۴ دی ۱۳۹۵
بنده در تاریخ 95/04/21 از طریق تلفنی ثبت شکایت کردم تا کنون هیچ پاسخی دیافت نکردم چند بار هم پیگیر شدم گفتند تماس می گیریم ولی باز خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۲ دی ۱۳۹۴
سلام درمورد نشریتون اون تیترزایمان شویشه .هیچ که ازشون تشکرنکردیدتادلگرمی باشه براشون عکس نیروهای کامیاران روگذاشتیدبجاش کمی بیشتر توجه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۴
این سایت چند ماهه که باز نمیشه. شاید فقط برای تحمیق مردم بوده. خواهشمندم که از این مشکل عدم دسترسی یک گزارش تهیه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
استان بوشهرشهر برازجان فقط یک چشم پزشک دارد که در بخش خصوصی کار میکند با تعرفه خصوصی.در درمانگاه دولتی ویزیت میکند.اعمال جراحی را فقط در بخش خصوصی انجام میدهد.فکری بحال مردم کنید
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۰۸:۵۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
این سامانه ی محترمتون باز نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۱۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۳
سلام میخواستم تشکر کنم از مسولین بیمارستان شهرستان زابل که واقعا دارن زحمت میکشند وریس دانشگاه علوم پزشکی وتمامی پرسنل بیمارستان که انسافن به مریضها رسیدگی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
پیش بین
۲۳:۰۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
ایا درامد یک میلیارد تومان در سال برای یک دندان پزشک در کل دنیا منطقی است.در اهواز شاهد درامد یک میلیارد تومانی برای دندان پزشگان در سال هستیم.پیشنهاد دارم وزارت بهداشت... کلیه مراکز درمانی و پزشگان را موظف نماید تعرفه مصوب و شماره شکایات در محل کار پزشگان نصب نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
سلام با تشکر طرح خوبیه اما چطور شکایتمون رو تو سایت ثبت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
فریبا مهدی پور
۱۱:۱۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید خواستم سوال کنم آیا پرسنل وابسته به دانشگاه علوم پزشکی باید در بیمارستانهای وابسته به علوم پزشکی بابت انجام خدمات هزینه بدهند؟
آخرین اخبار