طباطبایی گفت: گرانی تجهیزات پزشکی از مهم‌ترین دغدغه‌ی بیمارستان‌های خصوصی محسوب می‌شود که همین امر باعث افزایش صورتحساب بیماران بیمارستان‌های خصوصی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر محمود طباطبایی، مشاور وزیر بهداشت در امور بیمارستان‌های خصوصی امروز 17 آبان در مراسم رونمایی از سامانه‌ی 1690 گفت: این قول را می‌دهم که بخش خصوصی همان طور که در سال‌های دفاع مقدس و روزهای سخت در کنار وزارت بهداشت بوده در اجرای گام سوم طرح تحول نیز کنار وزارت بهداشت خواهد بود تا به خوبی این مرحله را پشت سر بگذاریم. 
 
وی ادامه داد: مسلماً در طی اجرای این طرح ممکن است، بیمارستان‌های خصوصی نقطه ضعفی داشته باشند که کلیه‌ی بیمارستان‌ها را موظف کردیم که نقاط ضعف خود را اعلام کنند. اکثر قریب به اتفاق بیمارستان‌های خصوصی دغدغه و تنش‌های خود را اعلام کردند و در حال حاضر آن‌ها را به حداقل رسانده‌اند. 
 
طباطبایی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های بیمارستان‌های خصوصی بحث تجهیزات پزشکی است که همین امر صورت حساب بیماران را بالا برده است و هزینه‌های زیادی را به بیمار و بیمارستان تحمیل می‌کند. امیدواریم این سامانه به حل این معضل کمک کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار