عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران در طول مذاکرات انجام می‌دهد هیچ کدام مخالف کنوانسیون‌ها و مفاد NPT نیست، گفت: در این گزارش شاهد زیاده خواهی‌های آمریکا هستیم و موضوع هسته‌ای بهانه‌ای برای تحت فشار قرار دادن ایران شده است.

"محمدصالح جوکار" نماینده یزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به گزارش اخیر آژانس انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران، اظهار داشت: در مسئله هسته‌ای ایران آنچه که اتفاق می‌افتد یک فرآیند سیاسی است و به عنوان یک فرآیند حقوقی و فنی مطرح نمی‌شود.   
 
جوکار با تاکید بر اینکه اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران در طول مذاکرات انجام می‌دهد هیچ کدام مخالف کنوانسیون‌ها و مفاد NPT نیست، تصریح کرد: در این گزارش شاهد زیاده خواهی‌های آمریکا هستیم و موضوع هسته‌ای بهانه‌ای برای تحت فشار قرار دادن ایران شده است.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با داشتن کلاهک‌های هسته‌ای اجازه بازدید از تاسیساتش را به آژانس نداده  و آژانس نیز هیچ نظارتی به فعالیت آن‌ها ندارد و تحریم نشده و حتی حمایت نیز می‌شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که امروزه در کنار مباحث هسته‌ای مباحث دیگری از جمله تروریسم، حقوق بشر و همکاری منطقه‌ای نیز در دستور کار قرار گرفته، خاطر نشان کرد: ایران با مواضع به دور از منطق آژانس مخالف است و همواره در طول مذاکرات بر اساس یک راهبرد مشخص و برنامه مدون مذاکرات را پی می‌گیرد.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار