مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: جلسه توجیهی پیرامون جشنواره مشکات در معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک 17 آبان ماه برگزار می‌شود.

 بی‌نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: این جلسه با حضور کارشناسان اجتماعی نواحی 10 گانه، نیروهای تسهیل‌گر و مسئولان خانه‌های علم و زندگی محلات 26 گانه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: جشنواره مشکات تلاش می‌کند با رهیافت آموزشی همگرایی و همدلی فرهنگی و اجتماعی را از پایین‌ترین حوزه ساختاری شهر آغاز کند و از این طریق به بسط رفتار مشارکتی و بیش از آن دیدن شهر و پایش محیط از سوی شهروندن بپردازد و نظر آنها را به مهم‌ترین مسائل شهر جلب کند.

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک اظهار داشت: در این عرصه به شهروندن فرصت داده می‌شود که از طریق مشارکت و آموختن، به مراتب عالی شهروندی دست یابند و به یقین چنین شهروندان در ارتقای شاخص‌های مطلوب و کیفیت زندگی در کلان شهر، فعال و توانا هستند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این جلسه توجیح کردن مسئولان و کارشناسان با محورها و موضوعات جشنواره مشکات سه است.
 
* آموزش کاردستی به کودکان محله جماران

سیاوشی در ادامه گفت: اداره آموزش شهروندی ناحیه 4 با مشارکت خانه کودک سرای محله جماران اقدام به برگزاری کلاس آموزشی کاردستی در هفته آینده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این کلاس در جهت آشنایی کودکان با شناخت شکل‌های حیوانات و زیست متنوع آنها است و با حضور 20 نفر از کودکان این محله، کلاس‌ آموزش کاردستی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: جشنواره ، مشکاته ، برگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار