نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از رئیس سازمان صدا و سیما جهت انعکاس جلوه‌های دلدادگی مردم این خطه در تجمع عظیم تاسوعا و عاشورای حسینی در رسانه ملی تقدیر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، متن پیام تقدیر " آیت‌الله سید حسن عاملی" نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام‌جمعه اردبیل و نماینده مردم شریف استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری از "عزت‌الله ضرغامی" رییس سازمان صدا و سیما در ذیل آمده است:

ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة

برادر ارجمند جناب آقای مهندس ضرغامی

ریاست محترم سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران

حمداً و صلاة و تحیة و سلاماً

خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که نعمت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را بر ما ارزانی داشت و محبت آنان را در قلوب عاشقان به ودیعه نهاد محبتی که هرگز سرد و زایل نخواهد شد.

محرم امسال نیز عطر معنوی شور وشعور حسینی زمین و زمان را آکنده ساخت و یاد ظلم ستیزی حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران با وفایش شرفی دوباره به بشریت بخشید. در استان اردبیل نیز جلوه‌های زییا و وصف ناپذیر دیگری از دلدادگی مردم ولایی و حسینی دارالارشاد به منصه ظهور رسید و حضور حماسی و پرشکوه آنان در تجمع عظیم تاسوعا و عاشورای حسینی عمق بصیرت مردم این خطه را در روزگاری که هجمه‌های انحرافی و خبیثانه دشمنان علیه السلام ناب محمدی به اوج خود رسیده به اثبات رساند.
 
بی شک انعکاس شایسته و هنرمندانه این رویداد افتخار آمیر وعزت آفرین از شبکه‌های سراسری و برون مرزی برای همه آزادگان و دلدادگان سید و سالار شهیدان در جای جای جهان، کار ارزشمندی است که افتخار آن را در همت والا و مدیریت جنابعالی و کارکنان مخلص رسانه ملی می‌توان یافت و این توفیق مضاعفی است که خداوند نصب شما نموده است.
 
به رسم " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" برخود لازم می‌دانم به عنوان خادم استان از عنایات ویژه جنابعالی به ترویج شعایر دینی و مذهبی درجامعه و بخصوص ارتقاء فرهنگ عاشورایی از طریق رسانه ملی به مثابه دانشگاه عمومی قدردانی و توفیق همگان را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه الهی مسألت نمایم.

سید حسین عاملی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/
برچسب ها: پیام ، تقدیر ، تشکر ، از ، رسانه ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار