نماینده مردم مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: بصیرت افزایی صدا و سیما در فتنه88 در حفظ نظام اسلامی و آرمان های امام راحل نقش موثری داشت.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ افزود: در دنیای کنونی که فضای مجازی و رسانه ای در افکار عمومی مردم دنیا بسیار اثر بخش و تاثیر گذار است، رسالت صدا و سیما به عنوان یکی از مراکز مهم تربیتی، اطلاع رسانی و فرهنگی بسیار مهم است و اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی صدا و سیما در فتنه88 باعث شکست دشمنانی شد که قصد مقابله با نظام اسلامی و آرمان های امام راحل را داشتند.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اقدامات موثر مهندس ضرغامی در صدا و سیما جای قدردانی و تشکر دارد و در مجموع عملکرد وی قابل قبول است.

ابوالقاسم خسروی با اشاره به ساخت مجموعه های تلویزیونی فاخری نظیر مختارنامه و یوسف پیامبر در سال های اخیر افزود: در عرصه معرفی سرداران دوران دفاع مقدس نیز باید کارهای فاخرتری انجام شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اقداماتی نظیر برگزاری جشنواره عمار بسیار ارزشمند است که باید ادامه یابد و در رسانه ملی ارتباط عناصر متدین، انقلابی و فرهیخته که برآمده از ارزش های انقلاب هستند با حوزه های هنر نزدیک تر شود و از این استعدادها و توانمندی ها بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مشهد ، صدا ، سیما ، مجازی ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.