رئیس سابق جهاد دانشگاهی گفت: ماهیت غرب از سال‌های دور برای ملت ایران شناخته شده است، لذا مسئولان ما نیز باید توجه کنند که هر فتنه‌ای در کشور بوقوع پیوسته غرب پایه‌گذار آن بوده است.

"محمدحسین یادگاری"در گفتگو با خبرنگاردانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در بحث دین‌مداری ما می‌توانیم در مکتب عاشورا، پایبندی به اصول را یاد بگیریم، اظهارداشت: امام حسین(ع)و یارانشان از اصول و بنیان‌های فکری دین منحرف نشده و به همین خاطر دشمنان آنان را به شهادت رساندند.
 
وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم با غرب بر سر یک میز نشسته و به نتیجه برسیم، باید بدانیم که طرف مقابلمان به مظلومان جهان ظلم می‌کند و ما به همین خاطر باید با مواضع قدرت در مقابلشان بایستیم.
 
رئیس سابق جهاد دانشگاهی با بیان اینکه پایبندی به اصول انقلاب از درس‌های مهم عاشوراست، اظهار داشت: مسئولان ما بدانند که باید به اصول شهدای انقلاب آرمان‌های آنان و پیاده کردن فرهنگ شهدا مطالبه ما از آنان است.
 
وی بابیان اینکه امام حسین (ع) دشمنان دین را به خوبی شناسایی کردند، افزود: ماهیت غرب از سال‌های دور برای ملت ایران شناخته شده است، لذا مسئولان ما نیز باید توجه کنند که هر فتنه‌ای در کشور بوقوع پیوسته غرب پایه گذار آن بوده است.
 
یادگاری در پایان خاطر نشان کرد: باید دشمن را به خوبی شناخته و با قاطعیت از ارزش‌ها و هویت ملی‌مان دفاع کنیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: غرب ، عاشورا ، امام ، حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار