یک افسر عالی‌رتبه در فرماندهی عملیات الانبار از آمادگی نیروهای ارتش و بسیج مردمی برای حمله گسترده به مواضع گروه داعش در شهر هیت خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛یک افسر عالی‌رتبه در فرماندهی عملیات الانبار در مصاحبه با روزنامه الحیات تاکید کرد: هزاران نیروی داوطلب وابسته به عشایر "البونمر، الجغایفه و البومحل" به همراه نیروهای بسیج مردمی که ارتش را همراهی می‌کنند، ظرف دو روز گذشته در پایگاه "عین الاسد" در منطقه البغدادی در مجاورت شهر هیت مستقر شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه مقدمات لازم برای حمله به شهر "هیت" که دو هفته پیش داعش بر این شهر تسلط یافت، آماده شده است، افزود: حمله به مواضع داعش در شهر "هیت" از سه محور اجرا خواهد شد که در آن نیروهایی از تیپ زرهی یکم و هفتم ارتش عراق و یگانی از گروه طلایی و نیروهای عشایر الانبار و همچنین نیروهای بسیج مردمی شرکت خواهند کرد.

این منبع آگاه یادآور شد: محور شمالی جزء مسئولیت عشایر "الجغایفه، البومحل و البوعبید" خواهد بود و مسئولیت محور غربی را فرماندهی عملیات جزیره، البادیه و واحدهای نظامی تیپ هفتم برعهده دارند؛مسئولیت محور جنوبی هم به پلیس محلی و نیروهای داوطلب مردمی سپرده شده است.

انتهای پیام//
برچسب ها: ارتش ، عراق ، اربیل ، داعش ، فرماندهی ، شهر ، هیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار