استنشاق گاز سمی جان سه نفر را در خراسان رضوی گرفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت : در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیس 110 مبنی بر گازگرفتگی 2 مرد 30 و 52 ساله در شهر خرو ماموران کلانتری 15 این شهر به محل اعزام شدند.

  سردار امیری مقدم افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد ابتدا پسر 30 ساله برای آبیاری زمینهای کشاورزی خود اقدام به باز کردن شیر فلکه فاضلاب می کند و غافل از وجود گاز در لوله ها پس از ورود به چاه یک متری بر اثر استنشاق گاز فاضلاب دچار تنگی نفس می شود و در ادامه پدر وی نیز برای کمک به او اقدام می کند که هر دو بر اثر انباشت گاز در چاه دچار خفگی می شوند .

وی ادامه داد: با اعزام ماموران اورژانس به محل و انتقال آنها به بیمارستان مشخص می شود که پدر و پسر هر دو بر اثر استنشاق گاز سمی فاضلاب جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین گفت: جوان 23 ساله ( از اتباع افغان ) ، نگهبان یک ساختمان در حال ساخت در منطقه کوشک مهدی حوالی مشهد برای گرم کردن خود در یکی از اتاقهای ساختمان از اجاق گاز خوراک پزی و زغال استفاده کرده بود .

سردار امیری مقدم افزود : این جوان به علت نشت گاز زغال و همچنین نشت گاز سمی مونوکسید کربن حاصل از اجاق گاز خوراک پزی دچار مسمومیت شدید و خفگی شده و جان باخته بود .

وی گفت : جسد جان باخته به پزشکی قانونی منتقل شد.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: مشهد ، مرگ ، گاز ، استنشاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.