وزیر دفاع عراق در دیدار با شمار زیادی از فرماندهان نظامی ارتش عراق، فرمان اجرای عملیات تهاجمی علیه مواضع گروه تروریستی داعش و گروه‌های مسلح را صادر کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ وزارت دفاع عراق روز شنبه اعلام کرد وزیر دفاع فرمان آغاز عملیات تهاجمی علیه مواضع داعش و گروه‌های مسلح را با هدف مقابله با تروریسم و حفاظت از پیروزی‌های تحقق یافته صادر کرد.

براساس گزارش "الغد پرس"؛ "خالد العبیدی" در دیدار با شمار زیادی از فرماندهان یگان‌های نظامی مستقر در منطقه "البغدادی" و همچنین شماری از سران و شیوخ قبایل و نیروهای بسیج مردمی به گفتگو با این افراد در مورد اوضاع جاری در شهر "هیت" پرداخت و سازوکار تشکیل کمیته اضطراری با هدف حمایت از ساکنان این منطقه را بررسی کرد.

وزیر دفاع عراق همچنین از طرح نظامی برای پاکسازی شهر "هیت" از وجود گروه‌های تروریستی مطلع شد و پیامی از فرمانده کل نیروهای مسلح عراق که در آن بر مقاومت و پیگیری مقابله با تروریست‌ها تاکید شده به فرماندهان نظامی اعطا کرد.

در همین حال "خالد العبیدی" در دیدار با فرماندهان میدانی عملیات "الجزیره" بر آغاز اجرای عملیات تهاجمی علیه داعش و گروه‌های تروریستی تاکید کرد و خود بر حمله هوایی به مواضع داعش نظارت کرد.

انتهای پیام//


برچسب ها: وزیر ، دفاع ، خالد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار