صرامی فروشانی گفت: رسیدن به اقتصادمقاومتی نیازمند تربیت مدیران اقتصادی است.

محسن صرامی فروشانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی جزء ابلاغات مقام معظم رهبری به دستگاه‌های اجرائی است و تمامی دستگاه‌ها موظفند برای نیل به این هدف مدیران خود را در جهت تحقق آن به آگاهی لازم برسانند.  
 
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: ضروری است تامدیران فعال به آن میزان از آگاهی برسند تامفهوم اقتصاد مقاومتی را درک کنند و مسیر تحقق آن را بشناسند.  
 
عضو کمیسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: مدیریت اقتصاد مقاومتی از ملزومات اجرای این سیاست است و اگر مدیریت صحیح اقتصادی وجود نداشته باشد، به هیچ وجه شاهد اجرای کامل این سیاست نخواهیم بود.  
 
صرامی فروشانی خاطرنشان کرد: وظیفه خطیری برعهده دولت تدبیر و امید در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی وجود دارد که آن هم تربیت و تقویت مدیریت اقتصادی است.  
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص نقش مجلس در اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: مجلس همواره به تعهداتش بر اجرای اقتصاد مقاومتی پایبند بود و لوایح متعددی را مورد بررسی قرار داده است، اما اگر مدیران ما با مفهوم اقتصاد مقاومتی بهتر آشنا بود، طرح و لوایحی به مجلس راه می‌یافت که قابلیت اجرایی راحت تری را داشت.  
 
نماینده مردم خمینی شهر در اصفهان تاکید کرد: با مدیریت صحیح و کار کار‌شناسی و علمی رسیدن به اقتصاد مقاومتی دست یافتنی است.  
 
این نماینده مجلس اضافه کرد: با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مفید وتاثیر مطلوب داخلی و خارجی از مزایای تحقق اقتصاد مقاومتی خواهدبود.  
 
صرامی فروشانی ادامه داد: با حمایت از تولید ملی امکان حرکت اقتصاد بر پایه اقتصاد ایرانی وجود دارد علی رغم تحریم‌ها برعلیه کشور، توانمندی‌های متنوعی وجود دارد که با یک مدیریت اقتصادی توانمند به اقتصاد مقاومتی رسید.  
 
انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصاد ، مقاوم ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار