رئیس کمیسیون امور بانوان شهر پرند از برگزاری نخستین جلسه رسمی این کمیسیون خبرداد.

 زهرا داستانگو، رئیس کمیسیون بانوان و سلامت شهر پرند در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: هدف از تشکیل این جلسه، بررسی عملکرد یک سال گذشته امور بانوان و برنامه ریزی، هم اندیشی و ترسیم اهداف آینده این کمیسیون است.

عضو شورای اسلامی شهر پرند گفت:‌در یک سال گذشته با توجه به امکانات محدوده و در حد بضاعت، کارهای خوبی در زمینه امر بانوان و سلامت انجام شده که امیدوارم مورد رضایت مردم و قبول خداوند باشد.

وی همایش تست قند و فشار خون را که با همکاری انجمن دیابت، هلال احمر، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و پایگاه بسیج خواهران مسجد امام حسین(ع) شهر پرند، در هفته دفاع مقدس برگزار شد را نمونه همکاری و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی خواند و افزود: این گونه همایش‌ها در پیشگیری و ارتقا سلامت شهروندان بسیار موثر است.

رئیس کمیسیون بانوان و سلامت شهر پرند با اشاره به این که کمیسیون بانوان، امسال مستقل و تشکل پیدا کرده است، افزود: چون این کمیسیون در حوزه بانوان فعالیت دارد بهتر است که اعضای آن نیز از بانوان فعال و مردمی انتخاب شوند و به همین منظور ما از مسئولان پایگاه‌های بسیج خواهران که پایگاهی مردمی است و همچنین نمایندگان ادارات و موسساتی مانند شهرداری که بیشتر با مردم ارتباط دارند دعوت کردیم که در این کمیسیون حضور داشته و با مشارکت و تعامل با یکدیگر بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

عضو شورای شهر در ادامه به اهداف این کمیسیون اشاره کرد و اظهار داشت:‌رشد و تعالی بانوان و مادران بعنوان زن شیعه مسلمان، توانمند سازی بانوان در به فعلیت رساندن استعدادهای باالقوه، آگاه سازی و به روز رسانی بانوان در امور فرهنگی، اجتماعی و سلامت، ایجاد روحیه نشاط با ورزش و تفریحات سالم از اهداف اصلی این کمیسیون است.

داستانگو در پایان با تأکید بر برگزاری همایش شیرخواران حسینی در نخستین جمعه ماه محرم خاطر نشان کرد: سال گذشته این همایش خوب برگزار شد و امسال به جهت این که کمیسیون بانوان تشکیل و مرکزیت پیدا کرده، انتظار می‌رود با برگزاری این همایش، انتقال فرهنگ عاشورا و نقش بانوان در این حماسه ومکتب حسینی، به مراتب بهتر از سال گذشته انجام شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، عاشورا ، نشاط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریده محمدی
۱۳:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
بنده از زحمات سرکار خانم دکتر داستانگو که زحمات بسیار ارزنده ای در جهت فرهنگ اسلامی متقبل شده اند تشکر وقذردانی می نمایم
آخرین اخبار