«سفر ماه‌عسل» اثر پاتریک مودیانو با ترجمه نسرین اصغرزاده، همزمان با اعطای جایزه نوبل ادبیات سال 2014 به این نویسنده فرانسوی، به چاپ دوم رسید.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی انتشارات افراز، کتاب «سفر ماه‌عسل» نمونه‌ای از تأملات و دلواپسی‌های چند انسان را توصیف می‌کند که در یک برهه از زندگی تحت‌فشار مشکلات و بی‌مهری قرار گرفته‌اند که تأثیرات آن را می‌توان در مابقی زندگی آن‌ها مشاهده کرد.

دنیای داستانی مودیانو به عذاب‌ها و مسائلی می‌پردازد که در کودکی او ریشه دارند، جمله‌های او از دقت وافری برخوردارند؛ جمله‌های موجزی که تا قلب احساسات نفوذ می‌کنند و فقط برجسته‌ترین جنبه‌های یک موقعیت یا یک چشم‌انداز را به‌نمایش می‌گذارند. او تارهایی بین گذشته و حال می‌بافد و نوعی نوستالژی را به‌تصویر می‌کشد که بین خاطره و فراموشی شناور است. 

انتشارات افراز چاپ دوم «سفر ماه‌عسل» را در 168 صفحه و در 1100 نسخه و با قیمت 9900 تومان روانه بازار کرده است.

«محله‌ی گم‌شده» دیگر رمان پاتریک مودیانو با ترجمه اصغر نوری نیز پیش از این تجدیدچاپ شده بود. این ترجمه در جایزه‌ی کتاب فصل نیز مورد تقدیر قرار گرفته است.

«خیابان بوتیک‌های خاموش» از جمله دیگر آثار مودیانو است که با ترجمه‌ی زنده‌یاد ساسان تبسمی از سوی انتشارات افراز به‌چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت انتشارات افراز به نشانی www.afrazbook.com مراجعه کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.