مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر برای حمایت درمانی از قربانیان اسیدپاشی ، نام نویسی حدود 200 هزار دانشجو برای اعزام به عمره ، ورود 100 نفر از کارگزاران گردشگری 14کشور اروپایی به برج میلاد / افزایش 2700 پارکینگ تا دو سال آینده به مجموعه یادمان ملی و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز  دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

ورود 95 درصد از فاضلاب‌های تولیدی استان البرز به محیط زیست /بحران در شهرک‌های صنعتی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/5/2697548_588.jpg

 مدیر کل محیط زیست استان البرز گفت: حدود 95 درصد از فاضلابهای تولیدی در استان البرز به طور مستقمی وارد محیط زیست می‌شود.

ورود 100 نفر از کارگزاران گردشگری 14کشور اروپایی به برج میلاد / افزایش 2700 پارکینگ تا دو سال آینده به مجموعه یادمان ملی
 مدیر عامل برج میلاد گفت:امروز صبح 100 نفر از کارگزاران گردشگری 14 کشور اروپایی جهت بازدید از برنامه‌های برج میلاد به این مکان وارد شدند.

بسته بندی مواد مخدر در کارگاه آهنگری/ کشف بیش از 9 کیلو گرم تریاک از داخل گاوصندوق مردی که با دوستانش در کارگاه آهنگری اقدام به بسته بندی مواد مخدر می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

میراث طبیعی جهان در معرض تهدید جدی است / ابن سینا اولین محقق آلودگی هوا در جهان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رئیس جمهور گفت: میراث طبیعی جهان به طورجدی مورد تهدید واقع شده است و تنوع زیستی که اساس و مبنای حیات است درحال از بین رفتن است.

مبنای قضاوت مردم از حکومت، عملکرد مسئولان است/ اسید پاشان یا اختلال روانی دارند و یا برنامه‌های دشمن را اجرا می‌کنند
 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت:مبنای قضاوت مردم از حکومت بر عملکرد ما (مسئولان) استوار است و این اعتقاد و رضایت مردم است که ضامن بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

استقرار سیستم های کنترل هوشمند در معابر و بزرگراه ها ادامه پیدا می کند

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نصب و استقرار سیستم های کنترل هوشمند در بزرگراه ها و معابر مختلف تهران ادامه پیدا می کند.

اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر برای حمایت درمانی از قربانیان اسیدپاشی

 معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر از آمادگی برای کمک به امر درمان و تامین داروهای مورد نیاز قربانیان اسیدپاشی خبر داد.

راه‌اندازی بسیج دانش آموزی در 60 هزار واحد /برپایی یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی از راه اندازی بسیج دانش آموزی در 60 هزار واحد آموزشی خبر داد.

نام نویسی حدود 200 هزار دانشجو برای اعزام به عمره

 مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:با توجه به آغاز ثبت نام عمره دانشگاهیان تاکنون بیش از200 هزار نفر در سامانه ثبت نام ستاد مشخصات خود را وارد کرده و درخواست اعزام به عمره داشته اند.

پیش بینی اعطای تسهیلات رفع مشکلات زیست محیطی صنایع در بودجه 93

مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: استفاده از تسهیلات برای طرح های دارای توجیه زیست محیطی از سوی بانک های عامل گام مهمی در جهت حفاظت و بهبود منابع آب و خاک و محیط زیست کشور است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار